Annons:
Etikettdesign
Läst 2862 ggr
[Gladamarsvin]
9/29/13, 7:14 AM

vilket skal har du till din mobil?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vilka skal och fodral har du till din mobil ? Släng gärna in en bild på det om ni har någon :) Själv har jag ett nytt skal till min Samsung ett rosa glittrigt så söt kan jag säga er:)

Annons:
kissidor
9/29/13, 9:21 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

jag använder inte skal, tycker det känns klumpigt - jag använder skins istället och nu har jag detta som jag gillar skarpt😃:

http://cdn.decalgirl.com/assets/items/sgs4/800/sgs4-darkness.jpg

Värd på Mobiltelefoner och Android

[Nathalie62]
9/29/13, 12:39 PM
#2

Jag använder ett skal som är lila för tillfället, ibland grönt, ibland blått, det varierar hej vilt. 😃Tycker luren blir så hal att hålla i annars.

[Gladamarsvin]
9/29/13, 5:26 PM
#3

snyggt kan med ge att mitt skal redan är slitet då jag råkade  tappa den mobilen 🙂

kissidor
9/29/13, 5:34 PM
#4

haha, jag tappar mina dagligen 😃! jag får vara dj-igt glad att jag kan unna mig att byta varje år så som jag behandlar mina mobiler 😊, men samtidigt är det ändå synd eftersom jag mosar dem så hårt att de knappt duger att ge bort 😕 - förra årets absoluta toppmodell kunde ju vara en ganska trevlig gåva att få för många annars. men är man klumpig så är man 😕. testade att sätta på en bumper på min nu, den blir ju klart klumpigare av det också men det kanske är värt det? vi får se hur länge den får sitta kvar 🙂

Värd på Mobiltelefoner och Android

[Gladamarsvin]
9/29/13, 5:38 PM
#5

japp de är värt de mitt skal tog smällen och blev inte så fint som på bilden men de är bättre att de tar smällen en min mobil 🙂

goken
10/2/13, 5:49 PM
#6

Jag kan säga att skal på telefonen är helt förkastligt, förutom om man tycker telefonens utseende är det viktigaste! Hade problem med mitt Wi-fi både på jobbet och hemma. Hade mycket dålig räckvidd. Gjorde då ett test med att ta bort mitt fina skal. Jag fick omedelbart dubbel räckvidd på min Wi-fi! Nu har jag läst att antennen på bl.a Iphone ligger i ramen runt telefonen. Har någon sett eller läst någon varning om detta? Finns det bättre eller sämre skal?

Annons:
Snurpan79
10/4/13, 1:10 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

Använder oftast detta rosa skal. Använder det mest för att skona kameran då denna sticker ut lite på min mobil och skalet gör att kameran inte blir lika utsatt när jag lägger den på bord och liknande. Föredrar dock mobilen utan skal.

Medarbetare på Mobiltelefoner i Fokus

[Gladamarsvin]
10/4/13, 7:15 AM
#8

Jag använder skalet ibland

Upp till toppen
Annons: