Annons:
Etikettabonnemang-kontantkort
Läst 1772 ggr
Moalinn
2013-10-08 21:44

Abonnemang

Är student (18 år) och behöver helt enkelt ett abonnemang. Har levt med ett kontantkort i ett tag nu vilket blir dyrt i längden. Telenor kontantkort där det ingår 2GB surf för 200kr om jag inte är helt ute och cyklar. Dock gör jag slut på surfen innan månadens slut så 3GB surf tror jag skulle bli bra?

Har kollat både telia, telenor, comviq och halebop och jag blir inte direkt klokare ju mer jag kollar på haha. Fattar ingenting 😕

Vill inte ha 3, bara så ni vet, även om de skulle vara billigare, bättre, eller liknande. Har inga jättebra erfarenheter av dem tyvärr.

Vill ha det så billigt som möjligt men ändå inte för lite surf.
Så lite hjälp kanske skulle vara bra 😃

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

Annons:
[Nathalie62]
2013-10-08 22:03
[Nathalie62]
2013-10-08 22:05
#2

Glömde skriva hälften, 😛Halva priset i 3 månader när man tecknar abonnemang och har möjlighet att prova i 2 veckor och är man inte nöjd rivs fakturan 😃

Moalinn
2013-10-08 22:14
#3

Sedär ja, hade totalt missat tele2!
Kollade bland mina studentrabatter också och ser att de har rabatt så jag får 3GB surf och 3000 fria sms och mms för 69kr/månaden 🤐

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

[Nathalie62]
2013-10-08 22:17
#4

#3, Det är inte lätt att hålla reda på alla operatörer Moalinn, trevligt att du finner något som passar dina önskemål. 🙂

Moalinn
2013-10-08 22:30
#5

nej, det finns ju en hel uppsjö av dem. Dessutom känns det lite osäkert vad man ger sig in på också 😐

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

Razzora
2013-10-10 14:50
#6

Jag kan ge dig några fler tips här:

Bolaget Hallon (en uppstickare men som inte har några bindingstider!!!)

Hallon  - Visserligen kanske inte så mycket surf som du vill ha men det kan vara ett tips.

LycaMobile - Denna brukan man vi som har familj utomlands använda för att det är billigare att ringa, men de verkar ha ett ganska bra erbjudande just nu.

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

Annons:
Moalinn
2013-10-10 20:23
#7

Hallon är väl 3 om jag inte har helt fel? Vi har inte den bästa mottagningen här när det gäller 3, speciellt inte 4G.
Och LycaMobile är väl som du säger mest för utomlands, tycker dessutom att det är lite segt med kontantkort och liknande.

Men tack för svar! :D

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

Upp till toppen
Annons: