Annons:
Etikettapplikationer-appar
Läst 3471 ggr
Frosstis
2013-10-14 19:20

bra redigeringsapp

Har ni några bra redigeringsappar som finns även på playstore? 

Inte effekter o så utan olika collage, fina texter osv. Och om ni vet någon där man kan lägga in en video och en text ovanför vore det perfekt! Och så man kan spara videos från youtube och kunna lägga upp de på instagram.

Thanks :D

Annons:
[Nathalie62]
2013-10-15 16:15
#1

Tyvärr har jag ingen erfarenhet av sådant, det bästa är att söka på google ifall det finns något för detta ändamål, den jag har hört om är Snapseed men kan inte lova att den gör som du önskar dock., den sägs i alla fall vara populär med många olika funktioner.

Razzora
2013-10-15 20:44
#2

Frågade runt lite bland mina vänner och någon gav mig tipset om "Pic Collage". Just för collage synpunkt. Men den andra du efterfråga om att lägga in en vido och en text ovanför har jag tyvärr inte hittat något. Kanske även det fungerar med Pic Collage?

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

Frosstis
2013-10-15 21:23
#3

Pic collage har jag, det är jättebra! Tack för tipsen :)

bamse6311
2013-10-16 02:56
#4

Den som jag använder mest för att redigera bilder i luren är :
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.pixlr.express

En väldigt användbar app för redigering.

Bästa hälsningar,
Bertil

Snurpan79
2013-10-16 16:37
#5

Jag har 3 olika appar installerade på min mobil och lite beroende på hur jag vill editera fotona använder jag någon av dem. De jag använder är Cymera, PhotoFancie och Snapseed. PhotoFancie tycker jag är överlägset bäst när det gäller att göra collage, Snapseed när jag vill editera foton och Cymera om jag vill lägga på något filter. Har testat massor av andra, bland annat Pic Collage, men dessa tre var de enda som blev kvar. 🙂

Medarbetare på Mobiltelefoner i Fokus

Frosstis
2013-10-16 16:46
#6

Tackar! Har laddat ner de nu, ska se hur de funkar :)

Annons:
Upp till toppen
Annons: