Annons:
Etikettoperatörer
Läst 4671 ggr
[[Månen@]]
10/16/13, 8:38 PM

Tele2 abonnemang

Jag har ett abonnemang som går ut snart och jag undrar då om jag får en ny telefon om jag förlänger med två år till? är det samma regler och avtal som det första eller kan dom ändra något i abonnemanget? jag fick mobilen med abonnemanget och har inte behövt betala den och jag undrar om det blir samma igen eller om jag den här gången måste betala för mobilen? alltså att dom lägger till den summan på räkningen?. Det var en kampanj dom hade för två år sen

jag har tele2

Annons:
[VSK]
10/16/13, 8:49 PM
#1

Om du förlänger abonnemanget så gör du ju. Klart du får en mobil om man kan teckna nytt sånt abonnemang, även fast du förlänger. -bara säga till att du vill ha mobil med.

kissidor
10/16/13, 9:39 PM
#2

fast jag tror inte det inte så sannolikt att de har kvar just den abonnemangsformen, vilket gör att vill du prompt ha exakt den kan du visserligen ha kvar den men då kan du inte binda om det och därmed inte få en ny telefon. utan du får väl kolla in vilken som ligger närmast det du har nu i villkor och pris.

jag kan ha fel om att ditt gamla abonnemang inte finns längre, tele2 kanske inte rumsterar om lika mycket bland sina abonnemang som telia - men med tanke på hur näten och folks användning förändras hela tiden så tror jag nog de också har hunnit ändra en del på dessa två år.

Värd på Mobiltelefoner och Android

[[Månen@]]
10/16/13, 9:42 PM
#3

det finns inte kvra.. läste att om man ville ha en ny mobil så kunde man inte ha kvar sitt gamla abonnemang men det jag har nu är sjuukt mycket bättre än vad dom har så jag får stå ut med mitt sega ****

Denna kommentar har tagits bort.
[[Månen@]]
10/16/13, 9:45 PM
#5

Du kunde ha läst mitt inlägg innan du skrev den långa texten som jag redan har beskrivit

[Nathalie62]
10/16/13, 9:51 PM
#6

#5, Det är borttaget.

Annons:
kissidor
10/16/13, 9:53 PM
#7

månen jag vet inte om du känner till att det finns en fördröjning på iFokus som gör att ibland ser man inte ett inlägg trots att det gjorts och är synligt för den som skrev det, det kan dröja rejält länge innan det blir synligt för alla andra ibland faktiskt. dessutom kan man ju ha börjat skriva sitt inlägg (speciellt om det är ganska långt) innan någon annan svarat men att svaret hinner komma in innan man själv är färdig.

det är ingen av oss som svarat på ditt inlägg i annat än välvilligt syfte, så det är tråkigt om du tror det

Värd på Mobiltelefoner och Android

[Nathalie62]
10/16/13, 9:57 PM
#8

#7, Det var precis så och tack,  jag raderade inlägget ändå för kom på att jag skev det i hennes andra tråd på android också.

Upp till toppen
Annons: