Annons:
Etiketthårdvara
Läst 1648 ggr
Razzora
10/27/13, 12:02 AM

2013 år mobiltelefoner!

Tänkte att det kunde vara roligt att se vilka telefoner som har kommit ut i år. Sedan så kommer det ju några fler strax

Men här är listan från prisjakt med 2013 år mobiltelefoner!

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

Annons:
dolfen
10/27/13, 12:11 AM
#1

Funderar på en Sony Z1. Men den har varit så mycket i reklamen att jag ifrågasätter dess duglighet på grund av just det myckna reklamdeltagandet..

Är jag ett litet dummhuvud i denna frågan?

Razzora
10/27/13, 12:42 AM
#2

Jag tror inte at det är en dålig telefon överhuvudtaget, speciellt om du vill ha en telefon som är mer tålig. Men jag tycker att det är bra att du ifrågasätter det hela, så du är inget dumhuvud på grund av det. Det jag kan ge dig för tips är att du går till en affär som har ett visningsexemplar på telefonen. 

Det jag själv kan se på Z1 var att jag tyckte att den var för stor, klumpig och tung när jag skulle välja mellan Sony Xperia Z1 och LG G2. Sen att Z1 är damm och fukttålig är ju inget dumt direkt.

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

bamse6311
10/27/13, 2:24 AM
#3

Jag personligen ser gärna fram emot en PadFone 3 eller varför inte 4 eller 5 *skrattar*.

När man väl en gång lärt sig köra en Ferrari med ett atomkraftverk i motorrummet så finns andra alternativ för både prestanda och körglädje.

Bästa hälsningar,
Bertil

Razzora
10/27/13, 3:39 AM
#4

#3 Köpte du telefonen och plattan (så kallat 2i1 paketet) eller bara telefonen? Har faktiskt glömt bort att fråga ;)¨

Jag ser fram emot alla nya flaggskepp som samtliga märken. Alltid lika roligt att se vad de hittar på.

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

kissidor
10/27/13, 7:44 AM
#5

dolfen jag håller helt med razzora, att du ifrågasätter reklamen innebär förstås snarare att du inte alls är något dumhuvud 🙂. däremot är det nog inget skummare med den myckna reklamen i det här fallet än att de ser sig tvungna till den för att få rimlig uppmärksamhet för sin nya modell nu på höstkanten när de inte får den gratis. när xperia z kom i våras var det ju årets första flaggskeppsmodell så den blev omskriven och höjd till skyarna ändå. det enda märke som får gratisreklam för sina telefoner just nu är ju apple 🙂. 

jag har inte hunnit titta på z1 irl än, men jag tyckte i våras när xperia z kom och jag först var jättesuktad av den att den för var klumpig i formatet, så jag tappade intresset för den när jag hade sett den irl. och då hade jag ändå en note 2 😃! dessutom har jag enormt svårt för den där splitterskyddsfilmen som sonysarna har som ger en oskön känsla och fullkomligt suger åt sig flott och smuts. (fast jag har för mig att det var nån som sa att det var bättre med den saken på z1 än på z, så de kanske äntligen har tagit till sig den kritiken och lagt på en oleofobisk behandling på det där splitterskyddet). bortsett från dessa personliga åsikter så tror jag att z1 är en riktigt grym telefon 🙂.

bertil padfone infinity heter 2:ans efterföljare och den finns redan. det var dock inte en lika stor uppgradering till den som mellan padfone och padfone 2.

Värd på Mobiltelefoner och Android

bamse6311
10/27/13, 11:46 AM
#6

#4 Razzora.

Jag köpte bara "luren" och visst så skulle det kanske kunna vara kul med stationen men stationen har fått sämre recensioner än luren som i de recensioner jag läst är höjd till skyarna.

#5 kissidor
Jo, jag vet att Infinity kom i år och har för mig att jag läst att nästa modell skall heta New PadFone, det går undan i svängarna hos ASUS *skrattar*.

@Alla.

Den tillverkare har absolut högst marknadsföringsbudget för telefoner är Samsung.

Bästa hälsningar,
Bertil

Annons:
[Nathalie62]
10/30/13, 1:05 PM
#7

Det var inte lite må jag säga och än är det inte färdigsläppt 😃

Upp till toppen
Annons: