Annons:
Annons:
Razzora
10/30/13, 10:12 PM
#1

Om Motorola verkligen fixar lurer så är det ju toppen! Jag väntar med spänning. 😉

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

bamse6311
10/30/13, 11:17 PM
#2

#1 Razzora

Ja, ideén är ju verkligen både kul och intressant.

Dock så brukar ju inte mobiltillverkare vilja bygga lurar som håller mycket längre än två år.

På det här sättet å andra sidan så kan dom ju hela tiden sälja ny hårdvara/komponenter till luren och tjäna pengar på det sättet istället 😂

Nåväl, det här är väl mest en utopi men samtidigt så går det så fort överhuvudtaget inom all Hi Tech så man vet ju aldrig 🤓

Tänker på när dåvarande chefen för det Amerikanska patent & registreringsverket som i slutet på 1800-talet sade att:

"Vi kan lika bra lägga ner det här verket nu, allt som går att uppfinna är ju redan uppfunnit".

Jisses, så fel han hade 😂

Bästa hälsningar,
Bertil

Snurpan79
10/31/13, 11:20 AM
#3

Jag har följt detta projekt ett tag nu och jag tycker det är en kanon bra idé. Tror det kan bli en riktig storsäljare och det är roligt att en tillverkare också tror på idén.

Medarbetare på Mobiltelefoner i Fokus

bamse6311
10/31/13, 1:58 PM
#4

#3 Snurpan79

Ja, det skall bli intressant att se vad det kan bli av det här.

Om Motorola verkligen ger sig in i det här så måste ju även de andra tillverkarna hänga på.

Problemet är väl att tillverkarna just nu hellre vill utveckla nya lurar med flera olika modeller per år för att hålla igång försäljningstakten och sina volymer.

Intressant idé som sagt var och skall bli kul att se var det här kan landa.

Bästa hälsningar,
Bertil

Upp till toppen
Annons: