Annons:
Etikettmjukvara
Läst 1154 ggr
jojjobojjo123
10/31/13, 5:48 PM

apple os vs android.

vad trivs ni bäst med?

Annons:
Candy123
10/31/13, 5:50 PM
#1

Apple!! :)

🐶HUND-BLOGG (australian kelpie & golden)🙂

😊Instagram @dundee_the_kelpie, @ceciliah_98 och @ciliskaniner🤓

[erikam]
10/31/13, 5:50 PM
#2

Har haft Apple i ca två timmar, slår redan android med hästlängder :p

kalindas
10/31/13, 5:51 PM
#3

Tycker bättre om Apple men Android har snyggare telefoner. Så det blir nog en sådan nästa gång.

/Elisa

Snurpan79
10/31/13, 6:06 PM
#4

Här är det Android för hela slanten. 🙂

Medarbetare på Mobiltelefoner i Fokus

bamse6311
10/31/13, 6:46 PM
#5

Android!

Bästa hälsningar,
Bertil

kissidor
10/31/13, 10:46 PM
#6

jag föredrar android helt klart. jag har en iPad 4 som min för närvarande huvudsakliga surfplatta så jag vet vad jag talar om, jag har alltså underlag för att jämföra. 

missförstå mig inte, iPaden är en mycket bra produkt och jag har stor glädje av den - men eftersom det är OS:et vi talar om så måste jag säga att det jag retar mig på med den är alltid just iOS i sig självt. samtidigt har även det små guldkorn i sig också som jag bara längtar tills jag får se motsvarigheten till i android. en lika komplett och lättanvänd backup som med iCloud till exempel, lika krångelfri och lättanvänd funktionalitet för androids miracast som för iOS airplay. men så är det, bägge systemens största fördelar medför också deras största nackdelar som myntets baksida. androids öppenhet medför androids splittring och iOS enhetlighet och sömlösa kompatibilitet förutsätter dess betydligt mer låsta och styrda miljö. den som säger att någondera är perfekt och det andra är bara skit är enbart dum i huvudet, det är och förblir en smaksak och inget annat.

Värd på Mobiltelefoner och Android

Annons:
[Nathalie62]
11/1/13, 1:13 PM
#7

Android är givet för mig 😃

[Nathalie62]
11/1/13, 1:14 PM
#8

#6, Perfekt argument kissidor 😉

Razzora
11/1/13, 8:14 PM
#9

#6 Perfekt sagt!

Jag för min del är det Android som gäller, men jag har haft en iPhone via jobbet och har även en iPad mini och en Android platta hemma. Så jag känner precis som Kissidor att för min del så är det för "stängt" i Apples OS vilket gör att om jag vill göra något så är det inte alltid det fungerar att göra. Men i Android så kan du göra vilka ändringar som helst.

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

Upp till toppen
Annons: