Annons:
Etikettmjukvara
Läst 1632 ggr
kissidor
11/1/13, 7:41 AM

Äntligen presenterades android 4.4 KitKat

det ser ut som att google legat i rätt bra tycker jag 🙂, vad tycker ni?

här kan ni läsa om nyheterna i KitKat

retfullt dock att de plockade bort IR från LG G2 till nexus 5 när de nu har införlivat stöd för det i 4.4 🤔, jag hade varit stor spekulant på nexus 5 annars då jag saknar nexus-konceptet en hel del. men jag har blivit lite smått beroende av att ha en egen fjärrkontroll eftersom jag inte får röra de till tv:n och boxen mm medföljande kontrollerna, och det är i stort sett det som hindrat mig från att lägga in typ google edition eller cm eller nåt på min s4. men man får väl vänta tills utvecklarna gjort sitt med 4.4 🙂

Värd på Mobiltelefoner och Android

Annons:
[VSK]
11/1/13, 10:22 AM
#1

Ja det blir kul att få sen 🙂

[Nathalie62]
11/1/13, 1:11 PM
#2

När får man den? 😛

kissidor
11/1/13, 2:14 PM
#3

inte alls för de flesta skulle jag tro nathalie. till nexus 4, 7 och 10 om ett par veckor sägs det. till galaxy nexus inte alls vilket gjort många upprörda. 

till din s3:a? kaaaaaanske… s2 fick ju trots allt gå ända från 2.3 till 4.1. men jag skulle inte hålla andan medan jag väntade. du får väl hålla koll på vad de fristående utvecklarna hittar på 😉.

Värd på Mobiltelefoner och Android

[Nathalie62]
11/1/13, 2:17 PM
#4

#3, Detta eviga väntande 😛 s3 är det jag har japp 😃 får väl roota den dårå ha ha.

kissidor
11/1/13, 2:29 PM
#5

rootat den hade du väl redan gjort va nathalie? men du får flasha den också då 🤓🙂

Värd på Mobiltelefoner och Android

[Nathalie62]
11/1/13, 4:40 PM
#6

#5, Ha ha, pallar inte flasha den också 😛

Annons:
bamse6311
11/1/13, 4:41 PM
#7

Har fortfarande inte fått 4.3 trots att den skulle vara ute till min lur redan i sept/okt men Sverige är kanske inte högprioriterat 😭tidsmässigt.

Har dock skickat förfrågan och jäklar att jag inte då i morse visste hur mycket nytt det är i Kitkat för då hade jag frågat om det också.

Bästa hälsningar,
Bertil

[VSK]
11/1/13, 4:42 PM
#8

jag väntar oxå på 4.3.. 😭

Razzora
11/1/13, 8:23 PM
#9

och jag väntar på 4.4 😛

Men mycket nytt och spännande i 4.4. Väntar med spänning när jag äntligen ska få se Nexus 5,7,10.

Tyvärr så verkar det vara många som inte kommer att få 4.3 eller 4.4.

Tror att det ska finnas en lista någonstans. Ska se om jag hittar den. Tror att Samsung hade en lång lista på vilka som skulle få 4.3, HTC tror jag inte hade annonserat ut vilka mobiler som ska få 4.3.

Men jag återkommer med listan…

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

bamse6311
11/2/13, 2:53 AM
#10

PadFone 2 samt Infinity skall få 4.3 och egentligen så skulle den redan vara ute (se länk).

http://www.padfoneclub.com/news.php

Skrev till Asus svenska support i morse och frågade om just detta, fick svar men den svenska supporten kunde inte ge något datum.

Vill nu ha KitKat så då kan dom ju hoppa över 4.3 😂och ge 4.4 direkt istället.

Det är ju trots allt ganska renodlade Android-lurar.

Bästa hälsningar,
Bertil

[VSK]
11/2/13, 5:41 AM
#11

dags att uppdatera min padda då 😃

Upp till toppen
Annons: