Annons:
Etiketthårdvara
Läst 7345 ggr
Razzora
2013-11-07 00:18

2014 års mobiler - än så länge

Hittade denna sidan idag och tyckte att det var ganska spännande att man redan nu vet om många av telefonerna som ska komma ut 2014.

Skulle visserligen tro att det rör sig om första kvartalet än så länge. Men det är ju ganska många spännande modeller. För min del så är jag mest intresserad av LG G Flex.

2014 års mobiltelefoner och "klockor"

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

Annons:
Snurpan79
2013-11-07 13:39
#1

På ett sätt tycker jag det är bra att man har lite koll på vad man kan förvänta sig till nästa år redan nu, men samtidigt är det lite tråkigt för lite av spänningen försvinner. Visst, man vet inte om alla specs, men ändå.

Medarbetare på Mobiltelefoner i Fokus

[Nathalie62]
2013-11-07 14:22
#2

Ja det är rätt extremt 🤪

Razzora
2013-11-07 15:22
#3

#1 Håller med dig helt med att man tappar lite utav spänningen när man redan nu känner till vilka telefoner som kommer att dyka upp. Hade ju varit trevligare med en "nexus 5" variant ;) Då man inte vet förrän den dagen som de får för sig att släppa den hur den ser ut och vilka spec den har.

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

bamse6311
2013-11-08 08:35
#4

Båda mina söner skall köpa ny lur.

Båda är HTC-nördar/fans/anhängare och båda skall köpa ny lur (dom har båda två OneX+ idag) så frågan är väl hur länge dom vill vänta innan HTC presenterar "Only One" 😃 eller vad nu nästa flaggskepp från dem kan heta.

HTC brukar ju lansera sina nya Flaggskepp runt Juni och det skall bli intressant att se hur HTC skall kunna bygga en lur som är ännu bättre än One.

Nåväl, 64 bitars kan dom ju alltid slänga in, mer RAM osv, kanske göra skärmen ännu bättre än den är, skall bli intressant att se vad HTC gör.

Btw, så var min yngsta son och hälsade på igår.
Han jobbar ju med telefoni på Office management och kikade på min PadFone 2 och tyckte att jag gjort ett bra köp med den.

Själv så kommer han utan tvekan att satsa på HTC:s nya flaggskepp när den väl kommer.

Personligen så har jag inte så bråttom med ny lur då jag precis köpt min PadFone 2 och har nog tänkt behålla den i två år.

Brukar ha min lurar ett par år med undantag för WildfireS som jag tröttnade på efter två månader och köpte en Sensation istället 😂

Dock så jäkligt kul att hålla koll på marknaden med lurar och läsa vad ni alla gillar och väljer för lurar.

Bästa hälsningar,
Bertil

Razzora
2013-11-15 01:26
#5

Nu hittade jag en video på youtube som jag bara måste dela med mig.

Det är på nästa års LG G Flex mobil. Man kan ju undra hur man någonsin kommer att kunna repa den överhuvudtaget. 😛

LG G Flex

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

Snurpan79
2013-11-15 15:32
#6

#5 Wow. Nu blev till och med jag imponerad. 😃

Medarbetare på Mobiltelefoner i Fokus

Annons:
kissidor
2013-11-15 15:39
#7

synd bara att det var baksidan och inte skärmen

Värd på Mobiltelefoner och Android

bamse6311
2013-11-15 15:55
#8

Ja, för den tillverkare som uppfinner en "självläkande skärm" så borde framtiden se ljus ut Skrattar

Jag har faktiskt jobbat på Cornings svenska division under några år så man skulle kanske se om man har kvar någon kontakt där att tipsa *skrattar* Gapskrattar

Nåväl nu var det bara hushållsprodukter som jag jobbade med på Corning men ändå.

Bästa hälsningar,
Bertil

Razzora
2013-11-16 03:35
#9

#6 Visst blir man impad 😛

#7 Ja om det skulle vara skärmen så skulle man inte behöva ha cases eller något annat för att skydda skärmen hela tiden. Tror dock inte att det kommer att finnas den närmaste tiden då många bolag tjänar ganska bra på att ha cases och skärmskydd…

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

Upp till toppen
Annons: