Annons:
Etiketttipstråd-för-rabatter
Läst 3330 ggr
kissidor
2013-11-16 06:57

Kalaspris på LG G2

prisade LG G2 säljs nu för 3795 på Ginza av alla ställen! http://www.ginza.se/product/mobiltelefoner-android/lg-d802-g2-black/994992/ Det är nästan så man ÖNSKAR att man behövde en ny telefon :)

(priset gäller den svarta, den vita har det mer normala priset dvs en tusing dyrare. nästan så man undrar om de råkat klanta sig när de lagt in den svarta)

Värd på Mobiltelefoner och Android

Annons:
[Nathalie62]
2013-11-16 13:51
#1

He he, ja det låter ju onekligen konstigt, att det skiljer en del kan det göra men inte så mycket 😮😃 Förstår att du blir frestad.

Snurpan79
2013-11-16 17:35
#2

Synd att priset inte gäller den vita. 😕

Medarbetare på Mobiltelefoner i Fokus

Razzora
2013-11-16 17:48
#3

Wow, nu verkar till och med sambon mer och mer sugen på att köpa sig en LG G2 😛

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

bamse6311
2013-11-16 18:35
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

När jag köpte min PF2 så var det helt tvärtom.

Jag betalade ju 2 490 kr för min vita medan den svarta kostade och kostar fortfarande som lägst 3 900 kr.

Angående LG G2 så kan man ju misstänka att LG vill hålla nere priset på den så att den kan ligga i närheten av Nexus5.

Det hade ju iofs varit ganska smart marknadsföringsmässigt av LG om det är på det sättet man funderar och resonerar.

Kan också tänka mig (men har inte kollat) att en del av komponenterna i de båda lurarna är desamma, processorn är ju ivf densamma i de båda om jag nu läst rätt.

Google har väl troligen subventionerat en del av priset på N5 och vill ha ut stora volymer.

LG å sin sida vill visa att man nu bygger bland de bästa kvalitetslurarna och vill ha ut volymer på "sina egna" modeller.

LG har ju tyvärr tidigare haft dåligt rykte för alla sina produkter.
Kommer ihåg för ett par år sedan då jag skulle köpa en ny lur och LG hade en ny till ett väldigt bra pris.

Frågade då min yngsta son som svarade. "Pappa, man skall aldrig köpa något som helst som det står LG på".

Nåväl, det där var ett par år sedan och då köpte jag en HTC WildfireS istället vilket faktiskt var en riktig skittelefon som jag tröttnade på redan efter ett par månader och köpte min Sensation istället.

Måste också berätta att grabben numera sedan redan Nexus4 har ändrat sin inställning till LG.

Personligen om jag nu hade haft behovet och skulle välja mellan dessa båda G2 och N5 så hade det nog inte varit ett enkelt val, dock med fördel för G2 och jag tror nog att LG kommer att bli betydligt bättre med uppdateringar än de historiskt sett har varit.

Plockar ibland fram mina gamla lurar och minns *skrattar*.
Min gamla Z 1010 var då den bästa lur som någonsin byggts och de enda tillverkarna som gällde bland svenska konsumenter var Ericsson och Nokia, båda två nu ett minne blott Gapskrattar

@kissidor, hoppas att detta inte blev OT?

Bästa hälsningar,
Bertil

[Nathalie62]
2013-11-16 18:52
#5

#3, Intressant Razzora 😃

Razzora
2013-11-16 19:17
#6

#5 Hehe, han har ju redan en LG L9 men det verkar som om det kankse kan bli en LG G2 till hemma 😛

Han har visserligen tappat telefonen och spräckt glaset på den. Så vi får väl se helt enkelt.

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

Annons:
[Nathalie62]
2013-11-16 19:41
#7

#6, Berätta gärna om han köpen den 😛(nyfiken) 😃

Razzora
2013-11-16 19:52
#8

#7 Så klart 🙂

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

kissidor
2013-11-17 08:37
#9

ja det vore ju kul om nån fick nytta av tipset 🙂. 

jag föredrar ju svarta telefoner, tycker det är snyggare på framsidan med en solid svart yta. men om jag funderade på en G2 och såg detta pris så skulle jag ha slagit till oavsett färg, jag sätter ju ändå alltid ett skin på dem 🙂

ingen fara bertil, jag är inte direkt överkänslig för OT 😎. jag tycker att de mest levande och trivsamma sajterna är de där konversationen får slingra sig lite fritt som det gör i ett riktigt samtal, så man får lite café-känsla liksom. det som är viktigt att tänka på dock är ju om nån kommer hit och ställer en fråga och behöver hjälp, då får man försöka hålla tungan rätt i mun så man inte förstör deras tråd och minskar deras möjlighet att få hjälp. och en sån tråd som till exempel apptipstråden är ju också bra om man kan hålla sig från att babbla loss allt för mycket OT i 😃. men TS bestämmer hur mycket OT som är ok i hens tråd tycker jag, och här får ni tjattra lite som ni vill eftersom det jag ville ha sagt står i startinlägget 😉

Värd på Mobiltelefoner och Android

bamse6311
2013-11-18 03:09
#10

#9 kissidor

Tummen upp Tummen upp

Bästa hälsningar,
Bertil

kissidor
2013-11-20 09:23
#11

nu så är nog det här tillfället förbi - länken funkar inte längre och letar man upp telefonen i fråga på hemsidan så går det inte att gå in på den eller lägga den i kundkorgen. hoppas några lyckliga hann ta chansen att göra en riktigt bra affär på en riktigt bra lur 🙂

Värd på Mobiltelefoner och Android

[Nathalie62]
2013-11-20 13:42
#12

#11, Märkte detta också så det var antagligen bara för ett kort ögonblick detta gällde.

Hoppas också det fanns någon som var snabb 😉

Razzora
2013-11-20 16:18
#13

#11 Ajdå, sambon hann inte bestämma sig. Så nu får han vara utan 😛

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

Annons:
[Nathalie62]
2013-11-20 18:00
#14

#13, Aldrig bra att vänta för länge 😉

kissidor
2013-11-20 19:19
#15

ha, det där skulle aldrig hända mig kan jag säga 😃! eller iaf inte om jag var sugen på den redan innan - då hade jag inte tvekat en sekund, jag hade slagit ner på den som en hök 😉.

Värd på Mobiltelefoner och Android

bamse6311
2013-11-21 00:34
#16

Ungefär som när jag köpte min PF2.

Ett ögonblick uppenbarar sig för att aldrig mer återkomma och har man just då tid och råd så slår man ner som en hök.

Bästa hälsningar,
Bertil

Razzora
2013-11-21 01:23
#17

#15 Ja hade också varit precis likadan. Hade det inte varit för det att jag hade köpt den för någon månad sedan så hade jag mer eller mindre struntar i att den var svart och köpt den omedelbart. Men han ska väga för och nackdelar. Han har ju en fungerande LG L9 som han har krossat skärmen på men han ska köpa en ny skärm istället. 

#16 precis man måste snabbt slå till om man har råd 😃

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

Upp till toppen
Annons: