Surf- och läsplattor

vad sägs om denna "surfplatta" :) ?

2013-11-22 06:16 #0 av: kissidor

fick nyhetsbrev från HP igår, och klickade med stor nyfikenhet på denna produkt: http://h20386.www2.hp.com/SwedenStore/Merch/Show.aspx?p=c-slate-21-overview

måste bara fråga er - vad tycker ni? finns det alls en nisch för den, skulle ni kunna ha glädje av en sån eller kan ni tänka er nån som skulle kunna ha det? 

jag har funderat och funderat men näej, jag kommer inte på nåt Skrattar! och ändå är jag lite sucker för udda påhitt i form av flashiga gimmicks som andra fnyser åt (läs tex samsung-specialfunktioner Skämtar) och diverse hybridlösningar. men denna - varför vill man ha den jämfört med att tex stoppa en android-sticka i tv:n via hdmi-port Funderar? men det vore kul om nån annan kom på poängen med den Glad

Värd på Mobiltelefoner och Android

Anmäl
2013-11-22 09:57 #1 av: Snurpan79

Kan inte komma på någon poäng med den jag heller. Skulle gärna ha en dock, prylgalen som jag är. Skämtar

Medarbetare på Mobiltelefoner i Fokus

Anmäl
2013-11-22 10:07 #2 av: kissidor

hahaha snurpan Skrattar ja det är ju det värsta - att liiiiite sugen blir man ändå bara för att den är såpass annorlunda - man har liksom inget som riktigt liknar den och det räcker för att väcka prylbegäret Förlägen. men det är inte värre än att jag kan motstå frestelsen i just det här fallet Skämtar

Anmäl
2013-11-22 20:33 #3 av: Razzora

Nja, jag kommer inte heller på någon poäng direkt, Jag skickar hellre informationen direkt från min platta till tv antingen via sladd eller via wifi vilket gör att man får en ännu större skärm än 21,5 tum. Men visst om man vill ha en TV i sovrummet så kanske denna skulle kunna vara något man kan ha istället. Kanske är det som är poängen?!

Anmäl
2013-11-23 12:45 #4 av: [Nathalie62]

Hade inte haft någon nytta av den i sig men hade velat ha den bara för att jag är en prylnörd Lipar

Har värdskapet över Mobiltelefoner och Datorn, samt Medarbetare på Android

Anmäl
2013-11-24 03:00 #5 av: Razzora

#4 Mycket som man inte vet om man skulle ha någon nytta av men man bara vill ha den.Skämtar

Anmäl
2013-11-24 10:35 #6 av: Snurpan79

#5 Sant Glad

Medarbetare på Mobiltelefoner i Fokus

Anmäl
2013-11-24 11:11 #7 av: kissidor

japp FörlägenSkrattar

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.