Annons:
Etiketttipstråd-för-rabatter
Läst 2174 ggr
kissidor
2013-12-24 10:04

bra reapris på mycket bra 8" surfplatta

för er som funderat på att köpa en samsung galaxy tab 3 8.0 - passa på och slå till på samsung galaxy note 8.0 istället för 2190:- på elgigantens nätrea just nu. den är en mycket bättre platta som oförtjänt hamnat lite i skymundan. antagligen för att den var lite dyr vilket var i stort sett vad recensenterna hade att anmärka på när den kom i våras. men inte nu alltså 🙂: http://www.elgiganten.se/product/datorer-tillbehor/surfplatta/GTN5110ZWANEE/samsung-galaxy-note-8-0-16-gb-wi-fi

Värd på Mobiltelefoner och Android

Annons:
Razzora
2013-12-25 02:03
#1

Ojdå… många fina grejer i år på mellandags rean..

Måste….ta….mig….till…..en…..butik…..måste….köpa……!!!!

😉

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

kissidor
2013-12-25 08:14
#2

du kan motstå det razzora, du kan motstå… 😃

fast visst blir man ganska svårt frestad när det är ett extra bra pris på nåt man verkligen tycker verkar vara en bra grej, och kanske varit nära att köpa redan förut men så blev det nåt annat 🤤. den här plattan till exempel var jag dösugen på, men den tog sån tid på sig att komma ut i butikerna och sen var den ganska dyr då. jag fick slå mig själv på fingrarna ordentligt igår för att inte göra nåt dumt 😊

Värd på Mobiltelefoner och Android

Razzora
2013-12-25 14:03
#3

Hahahaha.. 

Jag kunde motstå galaxy note 8.0…. men inte när jag såg att LG G Pad var under 2000 kr 😮

Så jag har redan beställt en och snart är den hemma hos mamsen (yeay!! come to mama!!).

Men de kräver verkligen allt man har för att inte köpa ytterligare saker som man bara måste ha just nu på mellandags rean. Är det bara jag eller är det ovanligt bra saker i år?

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

kissidor
2013-12-26 09:40
#4

tja jag vet inte om det är en slump, men jag är också mer frestad i år än förra året. det kan ju vara jag som har blivit nördigare också 🤓😃.

Värd på Mobiltelefoner och Android

Upp till toppen
Annons: