Annons:
Etiketthårdvara
Läst 2617 ggr
Razzora
2013-12-25 01:40

LG G2 Mellandagsrea!!!

Nu måste jag bara lägga ut detta här.

Ni som har varit sugna på LG G2 innan. Vad sägs om 3490 kr för telefonen + Caseview skärmskyddet?

Telefonen finns i både vit och svart och caseview:n finns i rosa, svart och vit vad jag kunde se

Mellandagsrea Siba Mobiler GPS

Mellandagsrea Siba LG G2  <------ 3490kr!!!

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

Annons:
kissidor
2013-12-25 08:35
#1

razzora vi har en särskild avdelning för pristips, jag flyttar denna dit, ok 🙂? 

jag gick och tänkte att om G2:an går under 3000 på mellandagsrean då blir det så gott som omöjligt att hålla sig! trots att det verkligen inte är dags att byta telefon för vare sig mig eller dottern än. men det har den inte gjort.

men det där skyddet kostar väl 300 spänn annars så då är ju detta klart bästa priset hittills. men det klumpiga är att det priset syns inte på prisjakt utan där syns bara det vanliga priset på telefonen. de har väl lagt upp det som en ny artikel och så kommer det inte med, vilket kan innebära att de missar kunder förstås. de kunder som inte läst ditt tips dvs 😉

Värd på Mobiltelefoner och Android

Razzora
2013-12-25 13:43
#2

Oj, jag tog visst fel avdelning.. whoops.. sorry 😮, bara flytta på den du 😛

Haha, jag kollade också på prisjakt då G2:an inte fanns där med detta priset så kunde jag bara inte hålla det för mig själv utan var bara tvungen att dela med mig. Visste ju att det var en del som var lite smått sugna på G2:an 😉 nämner inga namn …

Ja skyddet kostar 299 kr så allt som allt så är telefonen verkligen på ett bra pris just nu. Jag har ju själv just det skyddet och visst hade jag velat att det var även en liten magnet på själv framsidan så att den inte ska gå upp hur som helst. Men annars är jag mer än nöjd med den.

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

Razzora
2014-01-02 23:39
#3

Var det någon som beställde LG G2?

Den har ju även blivit korad av Swedroid som årets mobil 2013 😉

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

Snurpan79
2014-01-03 00:28
#4

Beställde den inte men jag var väldigt sugen. 🙂

Medarbetare på Mobiltelefoner i Fokus

Razzora
2014-01-03 00:36
#5

Kanske, kanske dyker den upp ännu billigare sedan. Även om jag inte riktigt tror på det. Men visst blev man sugen på den även om jag redan har den 😉

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

kissidor
2014-01-03 08:04
#6

när jag var som allra mest sugen var ju när ginza ett kort tag hade den svarta för 2790, de måste nästan ha lagt in fel pris på den. men jag tycker inte jag riktigt kan försvara att köpa den när jag sitter med en s4 - även om g2 är den bättre telefonen så dålig är ju inte s4:an 😃. 

men så är det, det väntar alltid nåt bättre runt hörnet i gadgetvärlden. ska man vänta på det kan man aldrig slå till. det finns ju de som hela tiden köper det nya och avverkar kanske 4-5 telefoner på ett år. men då är de väldigt rädda om dem så de kan sälja dem utan att förlora så mycket. mina telefoner ser efter ett par månader ut som att jag hittat dem på soptippen däremot, så den metoden funkar inte för mig 😕

Värd på Mobiltelefoner och Android

Annons:
Razzora
2014-01-03 21:45
#7

Håller med dig kissidor. Det kommer ju nya prylar hela tiden så om man ska vänta på nästa coola mobil så kan man räkna med att en coolare mobil kommer inom kort. Så det är bara att satsa på det bästa man kan för tillfället. 🤓😃

Haha, jag är ganska rädd om mina mobiler, men tyvärr är jag ganska klumpig så jag tappar dom hela tiden. Fattar inte varför bara, men eftersom jag alltid köper fodral till dom så är de inte i sååå dåligt skick när jag tillslut måste köpa en ny, även om det bara händer när telefonen verkligen har lagt av och jag inte kan få den fixad på något sätt….😕

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

kissidor
2014-01-03 21:54
#8

och jag är exceptionellt klumpig samt skal- och displayskyddshatare - sjukt misslyckad kombo… 😓. fast på sista tiden har jag lärt mig stå ut med att använda bumper - det är för sent att rädda den stackars misshandlade s4:an, men nästa telefon jag köper får en sån från start

Värd på Mobiltelefoner och Android

Upp till toppen
Annons: