Annons:
Etiketttipstråd-för-rabatter
Läst 2727 ggr
Razzora
2013-12-25 13:51

LG G Pad Mellandags rea!

Verkar som LG G Pad också har sjunkt rejält i pris nu.

webhallen.se så kostar den just nu 1990kr. Färgerna är vit och svart.

Däremot om man bara skriver LG G Pad på deras sökmotor så får du inte upp den med rätt pris vilket är lite lustigt enligt mig. 

LG G Pad Vit

LG G Pad Svart

Passa på och kolla lite under som andra kategorierna tex spel eller hårdvara. Finns mycket trevligt där 🤓

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

Annons:
kissidor
2013-12-25 18:22
#1

men ååååhhh razzora, nu blev jag ju sugen på den här med 🤤😡😉!

Värd på Mobiltelefoner och Android

Razzora
2013-12-25 19:37
#2

Hahaha.. Jag har redan beställt den.. Var bara tvungen att ha den.. Den kompleterar ju LG G2 på ett fint sätt :P

Men nu när den är så billig så kunde jag bara inte låta bli.. Den kostade 2700 när den kom ut som ny… och det är bara några månader sedan..

🤓😉

Du får väl också beställa en 😛

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

kissidor
2013-12-26 09:18
#3

jo men i ditt fall hade det ju närmast varit oförståndigt att inte köpa den 😉, när du har G2 och allt. 

men jag har en ipad 4 och en ipad mini, och den senare använder jag knappt. jag trodde den skulle bli min ständiga följeslagare, men det är sällan det känns som att det skulle vara värt besväret att ta med den men att det skulle vara för mycket besvär att ta med den stora. minin ligger mest hemma och matar apple-teven. så en 8"-platta känns egentligen inte alls som nåt jag har ett behov av. men en nexus 7 eller nya nexus 10 om det ens kommer nån sån kanske vore svårare att resonera sig ur att köpa 😃

Värd på Mobiltelefoner och Android

Razzora
2014-01-02 23:38
#4

Jag kan säga att jag är väldigt besviken på webhallen. Jag kollade på deras sida att allt fanns inne jag när beställde min LG G Pad, men jag har inte fått hem den än… Vill ha min nya platta, jag ville ha något roligt att göra denna helgen då jag inte jobbar. Men det verkar som om jag kommer att få tillbringa en helg utan trevliga tekniska prylar 😭

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

kissidor
2014-01-03 07:55
#5

vad konstigt, jag brukar alltid få jättesnabbt från webhallen 😕! fast nu när du säger det, jag väntar faktiskt också fortfarande på en grej som jag trodde jag skulle fått i måndags om de hade haft sin vanliga leveranstid 🤔. det var bara en laddare till ett av dotterns spel som hon hade slarvat bort originalgrejen, så jag klarar mig och hon har andra spel. men att vara utan en alldeles ny gadget över en hel långhelg 🤓😭!

Värd på Mobiltelefoner och Android

Razzora
2014-01-03 21:30
#6

Ja, jag blev så sur så jag skickade ett mail till dom om det. De skyllde på att de inte hade ett utav spelen som jag beställde i lager (märkligt då att jag kollade extra noga att de verkligen skulle ha allt hemma när jag beställde så att jag kunde få hem allt på samma gång). Men nu har de äntligen skickat iväg den (IDAG!!!) så jag vet inte om jag kanske kasnke kan få den imorgon, i värsta fall på TISDAG! Då måndag är en röd dag… snacka om osis….😭

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

Annons:
kissidor
2014-01-03 21:48
#7

jag förstår ju att du retar dig - men den som väntar på nåt gott… 😉

och glöm inte till vilket kanonpris du fick den 🥳!

Värd på Mobiltelefoner och Android

Razzora
2014-01-03 21:59
#8

Haha, så säger man alltid 😛 Jag är helt enkelt prylgalen, och när jag hittar något jag bara ska ha då vill jag ha det direkt med 😛

Nej då jag glömmer inte att jag fick den för ett kanonpris, det är väl det som gör att jag kan hålla ut en tag till 😉

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

Razzora
2014-01-18 18:35
#9

Fick min LG G Pad för någon vecka sedan. Jag måste säga att jag är super nöjd. Men ville ställa en fråga här innan jag gör en nytt inlägg. Är det någon som är intresserad av att jag lägger upp mina erfarenheter och så om LG G Pad?

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

kissidor
2014-01-18 18:40
#10

JA! det vill vi 🤓🤓🤓!

Värd på Mobiltelefoner och Android

Razzora
2014-01-18 18:46
#11

Haha Kissidor! Det kunde jag väl nästan tro :P

Då ska jag försöka och skriva ner lite om mina erfarenheter och lägga upp lite bilder och så 🙂

Så får vi se vad du och dom andra tycker om det 🤓

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

[Nathalie62]
2014-01-18 20:42
#12

Klart vi vill veta det Razzora he he.

Upp till toppen
Annons: