Annons:
Etiketthårdvara
Läst 2258 ggr
Razzora
1/2/14, 11:46 PM

2013 års telefon, var med och rösta på swedroid

Nu har 2013 tagit slut och nu har Swedroid ska kora 2013 års mobil.

Glöm inte bort att rösta på din favorit.

Vilken mobil blir årets mobiltelefon?

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

Annons:
Snurpan79
1/3/14, 12:27 AM
#1

Röstat. Säger inte på vad dock. 😉🙂

Medarbetare på Mobiltelefoner i Fokus

Razzora
1/3/14, 12:37 AM
#2

haha, det är inte meningen heller att du ska säga vad du har röstat på 😉

Ville bara påminna folk om att rösta på sin favorit 😃

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

bamse6311
1/3/14, 5:25 AM
#3

Röstat på ASUS (Infinity) naturligvis.

(Har aldrig några problem med att berätta vad jag röstat/röstar på.
Nu till höst i riksdalsvalet så är jag dock lite osäker på om det skall bli S eller V men något av de två blir det så det får jag väl återkomma till när jag väl har bestämt mig *s*)

Bästa hälsningar,
Bertil

kissidor
1/3/14, 8:22 AM
#4

jag kan dock avslöja att jag röstade på G2 🙂. inte egentligen för att det är den just nu bästa androidtelefonen möjligen tillsammans med xperia z1 och note 3. det blir ju inte en rättvis jämförelse med de telefoner som släpptes tidigt i våras, det är ju klart som 17 att de inte är fullt lika vassa. 

men att LG äntligen lyckats få till det som en helhet och inte bara med enstaka specs (de var ju först med både dual och quad core om jag inte minns fel, men har ändå fört en tynande tillvaro med oförtjänt dåligt rykte), det är ganska stort som händelse betraktat och därför förtjänar den enligt min mening lätt titeln som årets androidtelefon

Värd på Mobiltelefoner och Android

Razzora
1/3/14, 9:50 PM
#5

Jag röstade själv på G2 för att jag tycker att LG har gjort ett riktigt bra jobb med telefonen och att även om de har ett riktigt dåligt rykte med dom gamla telefonerna så har de ändå gett sig tusan på att de ska vara innovativa och det uppskattar jag väldigt mycket och tycker därför att de förtjänar titeln som årets mobil. 

Men jag kan lugnt säga att många utav dom senaste mobilerna är riktigt trevliga och jag har ju tänkt mig att köpa många av dom innan G2:an kom ut. Men ändå kommer LG med lite mer roligare grejer på telefonen än dom andra.

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

bamse6311
1/7/14, 4:40 PM
#6

Även om man kollar de där professionella testarna swedroid, mobil.se och allt vad de där sidorna heter så finns det nog hur många som helst olika förslag på årets mobil.

Tänker på dåvarande finansminstern Gunnar sträng som ju under en herrans massa år satt som finansminister i Sverige.

Han sade och skrev så här:

Även om man lägger alla världens finasministrar i en enda lång rad runt jordklotet så når man aldrig en punkt där de är överens.

Nåväl, vad eller vilken produkt som helst som man skall rösta fram som årets bästa så kommer säkert åsikterna att skilja sig betänkligt åt.

Alla har vi ju olika behov och krav och tur är väl det, det är ju det som makes the "world go around".

Tänkte på det där med budgetlurar som kanske en del tror är ägnade att få mindre barn som konsumenter och det ligger väl en del i det men det är långt ifrån hela sanningen med dessa lurar.

Faktum är att många av dessa sk "budgetlurar" är avsedda att passa i de länder som vi kallar utvecklingsländer.

I dessa forna kolonier så finns inga system för "fast telefoni" utan man har helt enkelt hoppat över "det ledet" och använder nu mobila telefoner.

För den som bor i till exempel Kenya så har den mobila utvecklingen inneburit att de kan kommunicera med resten av inte bara Afrika utan också resten av välden och då kanske med en lur som är riktigt budget.

Nåväl, nu svävade jag kanske lite väl långt ut men jag känner en del människor som bor i Afrika och där mobiltelefonen inneburit en revolution även om mobilen i sig är väldigt enkel.

Några av dessa kommunicerar jag även med via chatt men det har dom bara möjlighet till när de är på ett internetcafé och även om dom har ekonomi att köpa en egen dator till sitt hem så finns inget att koppla upp den på och de mobila system som finns för internetuppkoppling är för deras del väldigt väldigt dyra.

Tänkte på det där med förra årets julklapp "råsaftscentrifugen", hur många köpte egentligen en sådan men nu har ju HUI en egen agenda som de själv sätter *skrattar*.

Well, detta årets 2014 lur kan kanske förhoppningsvis bli en HTC, eller inte, vem vet på förhand. *ler*.

Bästa hälsningar,
Bertil

Annons:
Upp till toppen
Annons: