Annons:
Etikettövrigt
Läst 1230 ggr
[Nathalie62]
2014-01-18 21:54

Till kissidor och mina medarbetare

  1. Jag måste bara ge er äran och tacka för all insats ni gör här, det är värt jättemycket.

  2. Speciellt tack vill jag ge till kissidor som ställer upp både här och på dator iFokus, det betyder enormt mycket.

  3. Önskade jag också kunde tacka er på annat sätt då detta inte känns tillräckligt.

  4. ni är de bästa Medarbetare som finns, glöm aldrig det ❤️

Annons:
Snurpan79
2014-01-18 22:04
#1

Tack själv för att du är här och hjälper till trots att du varit in och ut på sjukhus. Gillar verkligen vårt lilla gäng här på mobiltelefoner iFokus. 🙂

Medarbetare på Mobiltelefoner i Fokus

Razzora
2014-01-19 00:10
#2

Jag håller med Snurpan! Du ska ha tack själv för du har hjälpt till här även när du inte har mått så bra. Alla här är verkligen toppen!❤️🌺

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

kissidor
2014-01-19 08:16
#3

äsch du är väl för söt nathalie, man skäms ju nästan 😊. säger som de andra att tack själv för din inspirerande och trivsamma sajt och din insats trots att du verkligen har annat att lägga orken på! och tack till er alla tre - nathalie, razzora och snurpan - för att ni tillsammans gör oss till ett så fint litet nördgäng 🤓😃

(och ang mina sporadiska små insatser på datorn iFokus - verkligen inget märkvärdigt alls och jag har dessutom inte särskilt stora kunskaper att komma med. men märkte att det verkade finnas ett litet vakuum mellan de som vet ännu mindre än jag och de väldigt kunniga som då har svårt att förklara för de okunniga så de alls förstår. så i de frågorna har jag försökt överbrygga klyftan lite 🙂)

Värd på Mobiltelefoner och Android

[Nathalie62]
2014-01-21 21:27
#4

Så gulliga ni är men det är ju faktiskt ni som ska ha tack, inte jag för jag gör ju knappt något alls 😛dock håller jag med om att vi är ett toppengäng, det finns inga bättre medisar än ni, önskar bara jag kunde komma på hur jag ska tacka er, kanske skicka en trisslott till var och en av er? Så håller vi tummarna för miljonen 😃

[Nathalie62]
2014-01-21 21:42
#5

Och du kissidor, det är absolut inga små insatser du gör på dator iFokus, det är rent ut sagt skitmycket värt för mig, du är dessutom vänlig, saklig och konsekvent som många borde ta del av så förminska inte det du gör därinne hjärtat, då blir jag ledsen på dig ❤️ det är jättebra att du går in och förklarar på ett enklare sätt så folk faktiskt förstår.

Upp till toppen
Annons: