Annons:
Etikettövrigt
Läst 1582 ggr
Moalinn
1/30/14, 11:56 PM

Ny HTC

Skärmen på min HOX+ håller på att balla ur totalt. Fick den fixad både för skärm och display och nu i efterhand kommer de och säger att "Om man öppnat en HTC så går den inte att stänga igen". Väldigt smidigt gjort, då hade jag kunnat spara de 1500 och köpt en ny telefon istället. Det var bara två veckor sedan jag fick tillbaka mobilen och skärmen har redan lossnat. En vecka till och jag kommer sitta med skärmen i ena handen och något så kallat mobil i andra. De kommer dock limma ihop den igen, men sur är jag Arg

I vilket fall som helst så undrar jag hur det ser ut på HTC fronten för tillfället? Är det fortfarande HTC One som gäller eller kommer det komma något "bättre"? Vad jag har förstått så är One deras bästa telefon och även en av de bästa på marknaden just nu? Jag har bara läst positivt om den och vill inget annat än att ha den i min hand, men om det skulle komma något nytt så är jag väldigt nyfiken på det!

Rörigt inlägg, hoppas ni förstår något iallafall

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

Annons:
Snurpan79
1/31/14, 12:32 AM
#1

För tillfället är HTC One den som gäller men de kommer snart lansera uppföljaren till den och om du kan vänta lite så skulle jag rekommendera dig att göra just det. Är det just HTC du vill ha eller kan du tänkte dig en lur av någon annan tillverkare?

Medarbetare på Mobiltelefoner i Fokus

Moalinn
2/1/14, 1:09 AM
#2

Det var lite det jag undrade, om det kommer någon uppföljare eller inte. Tack för svaret, då väntar jag hellre och ser vad det är som kommer!

Det är HTC jag är intresserad av då jag är väldigt nöjd med dem.

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

Razzora
2/1/14, 1:25 AM
#3

Du får nog hålla ett öga på MWC (Mobile World Congress) som börjar den 24 februari. Då kan du nog få reda på om någon ny HTC kommer ut och hur den kan komma och se ut. Annars vad jag kan hitta på nätet så ska HTC M8 vara efterföljaren till HTC One.

HTC M8

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

bamse6311
2/6/14, 2:11 PM
#4

HÄR lite om uppföljaren till One.

Bästa hälsningar,
Bertil

Upp till toppen
Annons: