Hårdvara

Troliga telefoner som kommer att dyka upp på MWC

2014-02-02 00:43 #0 av: Razzora

Hittade en trevlig liten lista (dock på engelska) om vilka smartphones som troligen kommer att dyka upp på MWC (Mobile World Congress).

Ser ut som en lista som man ska hålla lite närmare koll på dom närmaste veckorna.

Lista på telefoner som troligen kommer att dyka upp på MWC

Anmäl
2014-02-02 08:38 #1 av: [Nathalie62]

Åhh spännande Skrattar

Har värdskapet över Mobiltelefoner och Datorn, samt Medarbetare på Android

Anmäl
2014-02-02 09:12 #2 av: VSK

Oj oj detta känns ju som VM-final 100m herrar, så spännande är det Får idéSkrattar

34 titlar20 SM-Guld, 7 World Cup, 5 Europacupen & 2 Svenska Cupen. 
Gillar du att fota eller att kolla på foton, kika här. Gillar du allt som har med fågelskådning att göra så kolla här

Anmäl
2014-02-02 10:05 #3 av: kissidor

lite tråkigt bara att det inte är nåt av det som jag är extra supertaggad på Ledsen. det är väl htc:n och siriusen som intresserar mest i såfall, men jag hade ju hoppats på LG G3. 

Värd på Mobiltelefoner och Android

Anmäl
2014-02-02 16:04 #4 av: Razzora

Men denna listan innehåller ju inte alla telefoner. Bara vissa som det ryktas om. LG G3:an har de ju mer eller mindre satt ett datum på. Någon gång i Maj ska den komma ut. Så den ska nog var med på MWC.

Men jag tycker detta är super spännande iår!

Anmäl
2014-02-03 08:03 #5 av: [Nathalie62]

Jag vill ha jag vill ha jag vill ha emoticon,smiley,face,emotion

Anmäl
2014-02-03 13:18 #6 av: Snurpan79

#5 I know the feeling. SkrattarSkrattar

Medarbetare på Mobiltelefoner i Fokus

Anmäl
2014-02-03 14:11 #7 av: [Nathalie62]

#6, Skrattar

Anmäl
2014-02-03 20:59 #8 av: kissidor

#4 det får vi verkligen hoppas att den ska Nörd! har den 3GB RAM, och inte större yttermått än G2 - ja då är det min nästa lur Kär

fast igår gjorde jag slag i saken och drog in cm11 (kitkat-baserad) i s4:an så nu har man plötsligt både lagringsutrymme och RAM ledigt... så jag behöver väl egentligen inte... men ni kan inte begära att jag ska låta bli NördSkrattar!

Anmäl
2014-02-03 21:17 #9 av: Razzora

#8 Haha, här begär vi inget kissidor :P  Det är nog nästan knappt att jag kan låta bli om det skulle vara så. Jag har verkligen blivit LG frälst just nu känns det som. 

Nu får vi bara hålla tummarna på att de håller samma kvalite och förhoppningsvis samma pris också. Men jag såg att på Siba så skulle LG G Flex kosta runt 6600 kr.. Så jag är lite fundersam på hur prisbilden kommer att se ut på LG G3 när den väl kommer ut.

Anmäl
2014-02-03 22:20 #10 av: kissidor

mja jag tror nog flexen är ett specialfall - LG har ju gjort väldigt prisvärda telefoner i många år, de fick bara så kolossalt mycket skit för det där uppdateringsdebaclet med O2x var det väl. välförtjänt förvisso men de tycks ju absolut ha dragit lärdom. och flexen som sagt den är väl svindyr att göra den där skärmen då antar jag.

men apropå skärm ja - är det nåt jag verkligen kommer att sakna så är det ljuvliga amoled Storgråter

Anmäl
2014-02-03 23:01 #11 av: Razzora

Ja vi får väl hoppas att flexen är ett specialfall. Eftersom de har en udda form. Men vi får väl se.

Jag är precis tvärtom. Jag tyckte verkligen inte om amoled när jag testade den. Men det är ju tur att vi tycker olika Lipar

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.