Annons:
Etiketthårdvara
Läst 1659 ggr
Razzora
2014-02-02 00:43

Troliga telefoner som kommer att dyka upp på MWC

Hittade en trevlig liten lista (dock på engelska) om vilka smartphones som troligen kommer att dyka upp på MWC (Mobile World Congress).

Ser ut som en lista som man ska hålla lite närmare koll på dom närmaste veckorna.

Lista på telefoner som troligen kommer att dyka upp på MWC

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

Annons:
[Nathalie62]
2014-02-02 08:38
#1

Åhh spännande 😃

[VSK]
2014-02-02 09:12
#2

Oj oj detta känns ju som VM-final 100m herrar, så spännande är det ☝️😃

kissidor
2014-02-02 10:05
#3

lite tråkigt bara att det inte är nåt av det som jag är extra supertaggad på 😕. det är väl htc:n och siriusen som intresserar mest i såfall, men jag hade ju hoppats på LG G3.

Värd på Mobiltelefoner och Android

Razzora
2014-02-02 16:04
#4

Men denna listan innehåller ju inte alla telefoner. Bara vissa som det ryktas om. LG G3:an har de ju mer eller mindre satt ett datum på. Någon gång i Maj ska den komma ut. Så den ska nog var med på MWC.

Men jag tycker detta är super spännande iår!

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

[Nathalie62]
2014-02-03 08:03
#5

Jag vill ha jag vill ha jag vill ha emoticon,smiley,face,emotion

Snurpan79
2014-02-03 13:18
#6

#5 I know the feeling. 😃😃

Medarbetare på Mobiltelefoner i Fokus

Annons:
[Nathalie62]
2014-02-03 14:11
#7

#6, 😃

kissidor
2014-02-03 20:59
#8

#4 det får vi verkligen hoppas att den ska 🤓! har den 3GB RAM, och inte större yttermått än G2 - ja då är det min nästa lur 😍. 

fast igår gjorde jag slag i saken och drog in cm11 (kitkat-baserad) i s4:an så nu har man plötsligt både lagringsutrymme och RAM ledigt… så jag behöver väl egentligen inte… men ni kan inte begära att jag ska låta bli 🤓😃!

Värd på Mobiltelefoner och Android

Razzora
2014-02-03 21:17
#9

#8 Haha, här begär vi inget kissidor :P  Det är nog nästan knappt att jag kan låta bli om det skulle vara så. Jag har verkligen blivit LG frälst just nu känns det som. 

Nu får vi bara hålla tummarna på att de håller samma kvalite och förhoppningsvis samma pris också. Men jag såg att på Siba så skulle LG G Flex kosta runt 6600 kr.. Så jag är lite fundersam på hur prisbilden kommer att se ut på LG G3 när den väl kommer ut.

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

kissidor
2014-02-03 22:20
#10

mja jag tror nog flexen är ett specialfall - LG har ju gjort väldigt prisvärda telefoner i många år, de fick bara så kolossalt mycket skit för det där uppdateringsdebaclet med O2x var det väl. välförtjänt förvisso men de tycks ju absolut ha dragit lärdom. och flexen som sagt den är väl svindyr att göra den där skärmen då antar jag.

men apropå skärm ja - är det nåt jag verkligen kommer att sakna så är det ljuvliga amoled 😭

Värd på Mobiltelefoner och Android

Razzora
2014-02-03 23:01
#11

Ja vi får väl hoppas att flexen är ett specialfall. Eftersom de har en udda form. Men vi får väl se.

Jag är precis tvärtom. Jag tyckte verkligen inte om amoled när jag testade den. Men det är ju tur att vi tycker olika 😛

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

kissidor
2014-02-04 06:43
#12

ja det kan inte sägas för många gånger - tur att alla tycker olika och tur att det finns nåt för alla 🙂

jag vet att amoled inte faller alla i smaken - det karakteristiska med dem är ju dels svärtan, det svarta blir verkligen svart, och dels att färgerna är lite för starka och därmed inte riktigt naturtrogna (i nyare modeller kan man dock justera det till en betydligt mer naturtrogen ton). jag avskyr blaskiga färger så jag tittar hellre på en amoledskärm än en skärm som är minsta lilla dassig i tonen, men jag kan förstå de som föredrar helt naturtrogna färger - amoledsvärtan däremot, den är ju inte mycket att diskutera. 

pentile är ju inte längre ett problem med den upplösning skärmarna på de bästa telefonerna har idag, och problemet med amoled-skärmarnas kortare livslängd är väl dels inte lika uttalat längre och det har iaf aldrig drabbat mig. men däremot kan jag hålla med om att amoled är ganska kasst i starkt solljus. 

men hursomhelst så är det väl bara att ställa in siktet på en bra ips då. (fast flexen har ju faktiskt amoled i och för sig, men förhållandevis ganska lågupplöst 🤓!)

Värd på Mobiltelefoner och Android

Upp till toppen
Annons: