Annons:
Etiketthårdvara
Läst 1109 ggr
Razzora
2/3/14, 8:49 PM

Sony mobil med tunna kanter?

Nu börjar alla rykten att komma fram och en utav de senaste rykterna från Sony är att de ska släppa en telefon med extremt tunna kanter. Nu är bilderna som kommer med artikeln väldigt blurriga. Men frågan är om det finns någon sanning i ryktet. Men med tanke på att i stort sätt samtliga Sony mobiler har extremt tjocka kanter så hade det ju varit toppen!

Sony rykten.

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

Annons:
bamse6311
2/6/14, 1:45 PM
#1

Jag har (hade) en god vän som tyvärr i alltför tidig ålder lämnade oss nu i Januari.

Nåväl, han hade en Xperia Z och när han skulle demonstrera "tåligheten" på den så kunde åtminstone när han satt ner ta luren i handen och sedan låta den falla rakt ner i golvet för att visa hur tålig Z är.

Att han vågade det är väl det där med de tjocka kanterna och den klarade sig varje gång han demonstrerade.

Jag skulle jäklar aldrig våga göra samma test på min PadFone även om den kanske också skulle ha klarat det.

Nåväl, personligen så är väl inte Sony ett av mina favoritmärken även om jag har ett antal liggande i byrolådan som det står Sony Ericsson på och som var ett slags smartphonehybrider innan android kom.

Dom där gamla Sony Ericsson lurarna skulle jag dock våga tappa i golvet hur många gånger som helst utan att något skulle ha hänt.

Bästa hälsningar.
Bertil

[Nathalie62]
2/9/14, 10:12 PM
#2

Tja frågan är ju om det ligger någon sanning i detta eller inte, det kanske bara är ren fusk?

Razzora
2/10/14, 3:17 PM
#3

haha, blir "olidligt" (Peter Harrison 😛) spännande att se om det finns någon sanningshalt i detta rykte!

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

Upp till toppen
Annons: