Annons:
Etiketthårdvara
Läst 1326 ggr
[Nathalie62]
2014-02-14 03:35

Sugen på en Galaxy S5?

Köp den inte direkt efter lansering utan håll dig gärna ett par månader då det är sagt att priset ska sänkas kort efter så det bästa vore om man kan avvakta ett tag 😃

Här kan man läsa mer

http://www.mobil.se/nyheter/d-rf-r-ska-du-inte-k-pa-galaxy-s5-n-r-den-sl-pps

Annons:
[Nathalie62]
2014-02-14 03:50
#1

I och för sig gör man det med de flesta nylanserade modellerna men har hört mycket rykte om just denna S5.

Jag håller mig dock till min LG G2, tror jag 😉

[VSK]
2014-02-15 12:13
#2

Kör nog på med min S4 ett tag till ☝️

kissidor
2014-02-15 14:07
#3

jo så är det ju, köper man inte luren med abonnemang är det ekonomiskt ganska dumt att köpa den direkt när den släpps. intressant dock att se att  den tydligen sjunkit snabbare för varje modell 🤔

Värd på Mobiltelefoner och Android

bamse6311
2014-02-15 16:48
#4

Har nog köpt de flesta av mina lurar utan abonnemang.

På något sätt så har jag alltid tyckt att det var bäst.

Den enda som jag kan komma på att jag köpt med abonnemang var den där jävla WildFire S som jag tröttnade på redan efter en eller ett par veckor.

Dock så hade jag fått reda på att Telenor skulle börja sälja den utan förhöjd avgift så jag väntade till samma dag som den förhöjda avgiften på 100 spänn slopades så jag behövde ju på det sättet inte betala något för själva den där jävla dåliga luren som det visade sig vara.

Däremot så fick jag ett kanon-abonnemang.
199 SEK/mån, ring för allt, 3 000 sms och helt fri och obegränsad surf till samma hastighet hela tiden.

Tröttnade som sagt på den där jävla luren och köpte ett par månader senare en Sensation kontant.

Även till den lur som jag har nu, en PadFone 2 som jag fick tips om här på sajten och som jag fick till ett helt makalöst eller till och med sanslöst bra pris (Tack kissidor för infot jag fick) så kör jag samma abonnemang.

Jo, om man köper sina lurar kontant så skall man nog vänta några månader för de sjunker ju ganska snabbt i pris.

Egentligen samma princip för de flesta elektronikvaror.

Bästa hälsningar,
Bertil

Razzora
2014-02-15 17:21
#5

Jag är också en sådan som köper mina lurar kontant med en gång. Det var därför jag var så förvånad när LG G2 kunde köpas så billigt från början när det brukar ta flera månader. 

Fast med om man fortsätter att räkna på att de kör sina S-modeller så kommer de förr eller senare att vara gratis 😛

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

bamse6311
2014-02-15 17:51
#6

#5 Razzora

En S5:a gratis om några månader hade verkligen varit "mumma" *skrattar*.

Sedan så kan man ju kanske hoppas på att HTC kör samma race så att en M8 är gratis om ett halvår *skrattar hjärtligt*.

Nåväl, så bra får vi det väl aldrig, haha.

Bästa hälsningar,
Bertil

Annons:
Razzora
2014-02-15 17:56
#7

#6 Haha, antagligen så kommer det inte att vara så men man kunde ju alltid hoppas på det 😛

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

kissidor
2014-02-15 18:05
#8

jag köper också mina lurar kontant, eftersom jag omöjligt kan hålla mig mer än ett år innan jag köper en ny så blir det ju så. men jag brukar hålla mig ett par månader till ett halvår efter släpp innan jag slår till - inte bara pga den ekonomiska biten utan även för att då vet man mer om telefonen, hur bra den faktiskt är kontra hur bra den ser ut på papperet. plus att det brukar ha kommit ett par mjukvaruuppdateringar som åtgärdat de buggar som oundvikligen finns där från första början 🙂

Värd på Mobiltelefoner och Android

bamse6311
2014-02-16 00:47
#9

Tummen upp Tummen upp

Bästa hälsningar,
Bertil

Razzora
2014-02-16 00:54
#10

#8 Håller med dig! Det är det bästa man kan göra är att hålla sig lite innan man köper en ny telefon. Men ibland kan man bara inte vänta 😊

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

Upp till toppen
Annons: