Annons:
Etikettövrigt
Läst 1054 ggr
bamse6311
2014-02-18 23:09

HTC M8

Här lite mer rykten och bilder på det som sägs vara HTC:s nya flaggskepp.

http://www.swedroid.se/bilder-som-sags-visa-htc-m8-fortsatter-att-ploppa-upp/

Bästa hälsningar,
Bertil

Annons:
bamse6311
2014-02-21 01:16
#2

#1 Snurpan79

Tummen upp Tummen upp

Bästa hälsningar,
Bertil

Razzora
2014-02-21 14:32
#3

Ska bli riktigt spännande och se ännu mer av HTCs monster 🤓

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

bamse6311
2014-02-22 16:42
#4

#3 Razzora

Visst skall det bli spännande att läsa.

Vad man än säger om HTC så skall man inte förglömma att dom 2008 tillverkade världens första android, HTC Dream och året efter lanserade de Sense-gränssnittet som fanns i den plattform som fanns i HTC Hero.

Nåväl, det går väldigt snabbt inom hela elektronikbranchen och vad det gäller smartphones så ligger nu HTC i den grupp som kallas "övriga tillverkare".

Well, för dom som fortfarande kör HTC som till exempel mina båda söner så tycker dom båda att det är det bästa man kan få.

Själv så är jag fortfarande nog lite HTC nörd men känner mig inte på något sätt bunden till ett visst varumärke.

Jag är stormförtjust över min Padfone 2 som jag blev tipsad om här på iFokus och fick till ett sanslöst bra pris.

Min yngsta son som jobbar inom telefoni och själv kör One kollade min Padfone och tyckte precis som jag att jag hade gjort ett riktigt bra klipp.

Litta litta brinner mitt hjärta fortfarande för HTC *skrattar* men min plånbok har tyvärr numera inte den kapaciteten och jag jämför min Padfone 2 utan tvekan men en One i all prestanda.

Bästa hälsningar,
Bertil

Upp till toppen
Annons: