Annons:
Etikettmjukvara
Läst 1146 ggr
[TechWoman]
2014-02-23 21:26

När ni surfar

Använder ni ofta mobilen att surfa på eller använder ni en dator?

Annons:
Leon1973
2014-02-23 21:30
#1

Dator till 99%

be inte om hjälp om du inte vill ha den

TjockaBerta
2014-02-23 21:35
#2

Innan jag skaffade platta surfade jag på mobilen nu är det platta och dator kanske 50/50

>>>Malum domesticum<<<

Razzora
2014-02-23 21:43
#3

Dagtid så är det datorn, när jag går och lägger mig eller om jag ska iväg någonstans så är det blandat mellan surfplattan och mobiltelefonen. Men då delar jag ut mitt nätverk på telefonen för att kunna använda surfplattan.

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

kolpa
2014-02-23 21:48
#4

Beror på vart jag är, har jag tillgång till datorn så tar jag den. Men jag tar hellre mobilen än surfplattan:)

Snurpan79
2014-02-23 23:23
#5

Jag surfar mest på datorn för jag tycker det är smidigast. Är jag inte hemma blir det surfplattan och sen mobilen.

Medarbetare på Mobiltelefoner i Fokus

[TechWoman]
2014-02-24 14:58
#6

Tycker oxå det är smidigast på datorn.

Annons:
kissidor
2014-02-24 15:20
#7

när jag är hemma surfar jag helst på surfplattan, men vet jag att jag kommer att skriva mer än bara några få rader så gör jag mig besväret att palla upp laptopen med alla tillbehör i knät. det blir en del för ska det vara så ska det och ska jag nu skriva så vill jag ha ett riktigt tangentbord. så då blir det laptopkudde, och kylplatta, och laptopen själv förstås, och så tangentbordet, och så musen. när man väl satt sig tillrätta sitter man visserligen fantastiskt bra, men man hoppas ju att man får sitta kvar ett tag så man slipper åbäka sig med alltihopa igen 😃. det är detta som gör att jag gärna använder surfplattan istället om jag inte behöver skriva, det är behändigare att bara tjonga ner den i knät 

telefonen åker upp titt som tätt för att snabbsurfa när varken datorn eller surfplattan är tillhands. faktiskt så kan jag nog inte säga vilken av de tre som det blir mest surfat på - de behövs alla tre 🙂

Värd på Mobiltelefoner och Android

bamse6311
2014-02-24 19:18
#8

Surfar på både datorn och luren.

Har stationär dator då jag gillar det bäst och inte minst för skärmstorleken.

När jag är här  på Fokus så blir det mest på datorn.
Sedan är jag väldigt mycket på facebook och då är det ungefär 50/50 mellan datorn och luren.

Kvällstidningarna läser jag nästa utelutande på luren och då oftast på kvällen då jag samtidigt som jag ser något nyhetsprogram på tv.

Om jag räknar samman allt så blir det nog ungefär 50/50 mellan dator och telefonen.

Bästa hälsningar,
Bertil

Upp till toppen
Annons: