Annons:
Etikettövrigt
Läst 988 ggr
Razzora
2014-02-24 23:01

Mobilversion av ifokus

Tänkte att jag skulle ta upp detta igen.
Det finns nu ett enklare sätt att surfa in på iFokus sajterna på mobilen eller surfplattan.
Här är länken till mobilversionen av sajten: http://mobiltelefoner.ifokus.se/m/mobile.html

Dock bör du inte klicka på länken via datorn då du bara får upp mobilversionen av sajten sedan.
Om du mot förmodan ändå har lyckats att klicka på länken så finns det två sätt att återgå till den vanliga versionen av sidorna.
Kopiera denna länk: http://mobiltelefoner.ifokus.se/m/desktop.html
Stäng sedan ner fönstret där du har öppnat iFokus sajten, öppna upp ett nytt fönster och klistra in länken som du hade kopierat tidigare tryck sedan på Enter.
Då borde du kunna komma åt den vanliga versionen igen skulle inte det fungera så får du tömma din webbhistorik och testa och gå in på iFokus sidan igen. Detta fungerar även om du inte vill använda mobilversionen av iFokus sajterna i mobilen eller surfplattorna.

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

Annons:
kissidor
2014-02-25 05:42
#1

enklare kan diskuteras dock, personligen retar jag bara upp mig på mobilversionen och ser ingen anledning att använda den 😕. men enligt iFokus-ledningen är det en absolut majoritet av alla som surfar in från mobilen som vill använda en mobilversion. det är klart har man liten skärm  kan väl vara lite knöligt med fullversionen kanske 🙂.

Värd på Mobiltelefoner och Android

[TechWoman]
2014-02-25 13:27
#2

Jag tycker den funkar bra, det är lätt att navigera runt.

bamse6311
2014-02-25 15:32
#3

Har bara testat mobilversionen en gång på men tycker personligen att fullversionen är bättre.

Bästa hälsningar,
Bertil

Razzora
2014-02-25 16:36
#4

Samma här, därför ville jag ha med alternativen om man inte vill ha mobilversionen. 😉

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

bamse6311
2014-02-28 02:15
#5

#4 Razzora
Skrattar

Bästa hälsningar,
Bertil

Upp till toppen
Annons: