Annons:
Etikettövrigt
Läst 984 ggr
[TechWoman]
2014-02-26 11:54

Underbar feedback

Vill bara säga hur fantastiska ni är här på denna sajt, det är sällan man ser en sån vänlighet på forum och ni är värda att få creed för det :-)

Annons:
kissidor
2014-02-26 12:30
#1

så gulligt sagt techwoman, och välkommen hit 🙂. tycker också det kan vara lite trist på många forum där det visserligen finns oerhörda kunskaper samlade men tonen kan vara opersonlig eller till och med smått otrevlig. dit går man när man är på jakt efter specifik information men inte annars. hit kan jag även gå och… jaa, "småprata" eller vad man ska säga 😃

Värd på Mobiltelefoner och Android

[TechWoman]
2014-02-26 13:38
#2

Tack, det är knappt ens då man går dit för man får ofta bara ett dåligt bemötande.

Razzora
2014-02-26 17:05
#3

Välkommen till mobiltelefoner i fokus TechWoman. Jag är väldigt glad över att alla har behandlat dig väl på denna sajten, vilket är precis det vi eftersträvar :) Jag håller med dig kissidor att ibland när man är inne på vissa forum så blir man oftast dum förklarad, för att man inte är lika kunnig och oftast så brukar deras bemötande inte mycket att hurra år direkt. Men här inne så är vi glada över att alla får prata med varandra och läsa sig av varandra, dessutom att bli bra bemött på alla sätt. Ja du kissidor oftast så brukar man småprata lite i trådarna, vilket jag tycker att det håller samtalen levande :p

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

[TechWoman]
2014-02-26 17:14
#4

Tack hörrni, det värmer att man får ett sånt välkomnande, man blir så glad!

Snurpan79
2014-02-26 17:59
#5

Roligt att höra att du trivs här TechWoman och välkommen förresten. 🙂

Medarbetare på Mobiltelefoner i Fokus

Upp till toppen
Annons: