Annons:
Etiketthårdvara
Läst 1216 ggr
Snurpan79
2/28/14, 7:15 PM

Project Ara

Detta projekt har jag följt ett tag och det har hetat lite olika saker sedan starten fram till nu. Jag är försiktigt optimistisk till projektet. Tror detta kan bli ett intressant alternativ till alla Samsung-, LG-, HTC-lurar osv. Utvecklarkonferens för projektet går av stapeln i april och det ska bli intressant tycker jag.

Vad tror du om projektet?

http://www.swedroid.se/forsta-utvecklarkonferensen-for-project-ara-gar-av-stapeln-i-april/

Medarbetare på Mobiltelefoner i Fokus

Annons:
kissidor
2/28/14, 8:35 PM
#1

Kommersiellt tror jag inte ett dugg på det faktiskt. Men jag tycker inte desto mindre att det är väldigt intressant och något jag följer med spänning och intresse :-). Det kan också vara nåt som även om jag inte tror på det NU genererar nåt väldigt intressant för framtiden :-)

Värd på Mobiltelefoner och Android

kissidor
3/1/14, 2:32 PM
#2

lite mer kött på ARA-benet 🙂: http://www.youtube.com/watch?v=18LU5UtG5-M#t=328

riktigt spännande faktiskt 🤓!

Värd på Mobiltelefoner och Android

Snurpan79
3/1/14, 6:28 PM
#3

#2 Riktigt najs. 😃

Medarbetare på Mobiltelefoner i Fokus

kissidor
3/1/14, 8:35 PM
#4

ja jag blev riktigt peppad på att följa det här efter att jag hade sett de typ 25 första minuterna som handlade om projekt ARA, tycker det är fett coolt att såna här "galna" idéer kommer så här långt 👍! vem vet, det kanske går hela vägen även om jag tvivlar men det är verkligen jätteintressant hursomhelst 🤓!

Värd på Mobiltelefoner och Android

Razzora
3/2/14, 5:06 AM
#5

Detta hade varit riktigt nice om tillverkarna verkligen gick på detta spåret. Men risken är väl att de inte gör det. Men att bara kunna speca sin telefon precis som man vill ha den.. ojojojojoj vilket monster till telefon man hade fått då :P

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

Upp till toppen
Annons: