Annons:
Etikettövrigt
Läst 1962 ggr
Vixifyx
2014-03-04 18:22

Windowsphone ägare titta hit!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hejsan , ny här på MTIF, meen jag tänkte det skulle vara roligt att göra en tråd här för alla med Windowsphone-telefoner! 

Fick idén faktiskt från websidan Reddit, och tanken är att ni skall kommentera här under följande:
- vilken telefon ni har
- vilken färg den är
- vilka era favorit-appar är
- och sedanta en screenshot på eran startmeny! (dessa kan ju se otroligt olika ut )
(Det räcker med den del man ser då man låser upp telefonen)

Tänkte detta både skulle vara roligt och tipsande för alla som kanske söker fler appar eller annars bara gillar att kolla sådant här! 

JAG BÖRJAR! :)

- Jag har en Nokia Lumia 920
- Den är svart
- Mina favorit appar är 6-tag , tumblr, och my talking tom! Av Nokias egna appar är det NokiaMixRadio :)

Annons:
Razzora
2014-03-04 19:43
#1

Mycket bra initiativ Vixifyx, ska bli intressant att se hur många windows smartphones som finns här i mobiltelefoner.ifokus.

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

kissidor
2014-03-04 19:51
#2

säger detsamma, hoppas det blir många inlägg i tråden  - det blir ett roligt sätt att få veta mer om windows-lurarna 🙂

Värd på Mobiltelefoner och Android

Vixifyx
2014-03-04 19:58
#3

#1 #2 hoppas det jag med! dock tror jag de är kanske lite ovanligare i Sverige , de verkar dock populära i tyskland , america och här i finland som jag bor är de nog en av de vanligaste telefonerna,  men det känns som väldigt få i sverige har dem, eller har jag helt fel?

Razzora
2014-03-04 20:01
#4

Det är nog tyvärr så att det är en liten andel av smartphones som har Windows Phone operativsystemet. Även om telefonerna är riktigt vassa så är det nog för att det finns färre appar till dom, även om apparna har blivit många många fler nu för tiden. 

Men jag tycker att det verkar som om det ändå blir några fler som använder windows phone nu. *säger den som kollar lite på vad folk har för mobiler på stan, spanar lite* 😊

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

Vixifyx
2014-03-04 20:09
#5

#4 Jag vet inte apputbudet i sverige , men i finland är det nästan helt exakt det samma som åt andra telefoner, men har förstått att vissa appar bara finns i finland osv. Men javisst det har jag också märkt att de blivit vanligare. Om vi tar en så löjlig sak som serien The Vampire Diaries serien så har ju 3 huvudperoner i den en windowsphone :) de är ju lite rolig smygreklam! Tanke på att det är så stor publik som ser den serien

Fillixa
2014-03-05 21:45
#6

- Jag har en Nokia Lumia 920
- Den är svart
- Mina favorit appar är:

  • Nokia Creative Studio
  • Nokia Mix Radio
  • Nokia Story Teller
  • Nokia Smart Cam
  • OneDrive
  • Office
  • Bing Nyheter
  • Bing Hälsa och Träning
  • WP Central
  • Lumia Photos
  • Here Drive+
  • Microsoft Autentiserare
  • HD Photo Viewer
  • SVT Nyherter
  • Skype
  • Bing sökfunktion (med musiklyssnings sök och sträckkodsläsare)
  • Bank Id
  • Facebook (använder Microsofts version)
  • Spotify

Oj, det blev många och en ny laddade jag ner idag: Fb Messenger!

Annons:
Vixifyx
2014-03-05 22:05
#7

#6 ooh ja laddade också ner den idag!!! :))

Vixifyx
2014-03-05 22:06
#8

och jag vill ha en printscreen ;)

Fillixa
2014-03-05 22:16
#9

Jag ser att jag har 96 appar förutom de som ingår som standard installerade på min 920Skrattar!

1879 bilder och spel dessutomGlad!

Vixifyx
2014-03-06 07:55
#10

Nå de jag använder dagligen eller iallafall nån dag i veckan på min windowsphone är appar som 6tag, 6snap (snapchat) , 9gag, Baconit (reddit app) flashlight, IMDB, KIK, en bank app, skype, soundhound, speedtest.net, spotify, svtplay, tumblr, twitter, viber, Vine, wikipedia, whatsapp, och youtube , men tidigare nämnde ja mina favorit appar :))

bamse6311
2014-03-08 21:05
#11

Fint och bra initiativ du tagit med en tråd en Windows lurar.

Bästa hälsningar,
Bertil

Upp till toppen
Annons: