Annons:
Etiketthårdvara
Läst 2047 ggr
Razzora
3/5/14, 10:32 PM

Nexus 6 rykten!

Nu har det börjat att komma ut lite rykten om nexus 6.

Enligt den så ska LG stå för hårdvaran för 3:e gången. Då Nexus telefonerna från LG alltid har baserats på deras närvarande flaggskepp så är det mycket möjligt att den då kommer att baseras på LG G3:an Då Nexus mobilen inte kommer ut förren i slutet av året så blir jag lite fundersam på när LG G3 egentligen kommer att komma ut på marknaden.

Nexus 6 rykten.

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

Annons:
kissidor
3/5/14, 10:46 PM
#1

det var tidigt det! fast det är klart, det är ju bara rykte om tillverkare, inte om specs - så det kanske är normalt.

Värd på Mobiltelefoner och Android

Razzora
3/5/14, 10:50 PM
#2

Jag tyckte också att det var väldigt tidigt med ett rykte om Nexus 6:an (om den nu ens kommer att heta så?) Men vad säger ni om att då LG ska (enligt ryktet) vara tillverkaren?

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

kissidor
3/5/14, 11:10 PM
#3

ja och nej. LG har skött det med den äran tycker jag - men jag tror det är bra för androidvärlden om en annan tillverkare får chansen att medverka i det samarbetet nu. fast ska det vara riktigt bra hårdvara i nexusen (bortsett från ett par svagare punkter) så är det nog samtidigt bäst om LG bygger den 🤔

Värd på Mobiltelefoner och Android

Razzora
3/6/14, 12:29 PM
#4

HTC, Asus, LG sedan vet jag inte om någon mer har byggt nexus lurarna. Men jag tycker att LG har skött det riktigt bra. Men det är väl bara att vänta antar jag.. Hatar att vänta 😡

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

kissidor
3/6/14, 2:25 PM
#5

då har du glömt "min" nexus 😮! galaxy nexus - tyckte riktigt bra om den faktiskt, och man kan väl säga att det var den som ledde mig in på mobilnördandets bana 🙂

Värd på Mobiltelefoner och Android

Razzora
3/6/14, 9:29 PM
#6

Oj, jag skrev ju visserligen "sedan vet jag inte om någon mer har byggt nexus lurarna" 😛

Så HTC, Asus, LG och Samsung som har gjort nexus lurarna

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

Annons:
bamse6311
3/8/14, 9:01 PM
#7

Kan tänka mig att Google tänker ungefär som så här att "varför ändra på ett vinnande koncept" och låter LG bygga även den nya.

Dock så är det ju trots allt ett problem med ett sådant resonemang (OM det nu är så det tänker) och det är ju att inga andra tillverkare får/kan visa att de kan bygga en ännu bättre N6:a.

(Varför inte låta Apple bygga N6:an baserad på S5 *skrattar hjärtligt*.)

Bästa hälsningar,
Bertil

Upp till toppen
Annons: