Annons:
Etiketthårdvara
Läst 1239 ggr
Razzora
2014-03-05 22:48

Bilder tagna med LG G3?

Dessa bilderna i länken( Bilder från LG G3?) är enligt rykten tagna av en LG G3. Som då ska ha samma förbättrade kamera som kommer att finnas på LG G Pro 2. 
Enligt samma rykte så ska då LG G3 komma ut i Juli någon gång!

Vilket får det verkligen att låta som den tråden som jag skrev om Rykten om Nexus 6:an då skulle kunna vara trolig. Även om jag själv hade mer än gärna sett att LG G3 kom ut mycket mycket tidigare 🤓😭

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

Annons:
kissidor
2014-03-05 23:17
#1

mja juli är för sent, inte riktigt acceptabelt 🤓🤔. även om jag nästan tycker det är som att ha en ny telefon sen jag körde in cm11 i s4:an för ett par månader sen, den sköter sig mycket fint måste jag säga. (i rättvisans namn var den i och för sig allt annat än dålig redan innan, men självklart blir det en märkbar skillnad när man slänger ut samsung ur en samsung 🙂.) men jag hade ju verkligen bespetsat mig på att få gadget-shoppa lite när det kommer extra-pengar i juni 😊.

Värd på Mobiltelefoner och Android

Razzora
2014-03-06 12:25
#2

Vi får väl helt enkelt vänta och se vad som kommer att hända. Så fort man moddar sina telefoner så  att de blir mer rena android lurar så blir dom oftast snabbare och så håller dom längre än vad man egentligen vill 😉

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

kissidor
2014-03-06 14:27
#3

hahaha, det där var huvudet på spiken razzora "så håller dom längre än vad man egentligen vill" 😃! jo för även om man har bra grejer så blir man ju ändå ivrig på det nyaste 🤓😍

Värd på Mobiltelefoner och Android

Razzora
2014-03-06 21:25
#4

Haha, så sant 😛

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

Upp till toppen
Annons: