Teknik

Mobile Asian Expo

2014-03-07 17:28 #0 av: Razzora

Nu är det dag att skriva upp nästa mobil mässa i kalendern. Denna går av stapeln den 11-13 juni.
Jag skulle tro att Nexusen kommer att visas upp då, vilka mer tror ni kommer att dyka upp?

Länk till mässan: http://www.mobileasiaexpo.com/

Anmäl
2014-03-07 18:01 #1 av: kissidor

SÅ tidigt, tror du det =-O?

One plus One kanske, och oppos nya som jag inte kommer ihåg vad den ska heta?

Värd på Mobiltelefoner och Android

Anmäl
2014-03-08 00:02 #2 av: Razzora

Det skadar väl inte att lägga in det i tid så att man inte glömmer bort den mässan :P

Anmäl
2014-03-08 13:17 #3 av: kissidor

menade inte att det var onödigt tidigt att lägga in den - menade tror du verkligen att nexus 6 (eller vad den nu kommer att heta) kommer att lanseras så tidigt Glad? eller tänkte du på nexus 7 kanske? den brukar nog kanske presenteras ungefär vid den tiden ja Funderar.

oppo find 7 var det jag tänkte på, men den kommer tidigare - den kommer att presenteras vid ett eget event 19 mars (snart! men inte tillräckligt snart förstås NördSkrattar). det hade jag glömt, men påmindes om det i samband med en utläckt bild som visades på swedroid idag: http://www.swedroid.se/rykte-forsta-bilderna-pa-superhogupplosta-oppo-find-7/ 

hoppas den stämmer för isf vill jag ha den, om resten också håller måttet (och det tror jag det gör) - tycker den var svinsnygg Kär!

Värd på Mobiltelefoner och Android

Anmäl
2014-03-08 19:40 #4 av: [Högtryck]1

Antecknat! :-D

Anmäl
2014-03-11 20:02 #5 av: Razzora

#3 Aha jag som trodde att du menade att det var alldeles för tidigt att lägga in Mobile Asian Expo i kalandern :P
Det kan finnas en liten chans att Nexus 6 (mobiltelefonen) kommer att utannonseras. Plattorna kanske också är med i den mässan, det är ju inte helt omöjligt.

Oppo Find 7 har jag tittat ganska mycket på, verkar vara en lovande mobil om den nu håller måttet alltså.

Anmäl
2014-03-15 14:25 #6 av: sao_ming

Åh! Måste gå!

Anmäl
2014-03-15 14:28 #7 av: sao_ming

haha men den är ju fan i Shanghai! Då fick det nog va :P

Anmäl
2014-03-15 14:44 #8 av: Razzora

Haha, men vi kan ju se på det online Skämtar

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.