Annons:
Etiketthårdvara
Läst 660 ggr
Razzora
3/16/14, 8:40 PM

Archos 64 Xenon har knapparna på baksidan

Den franska tillverkaren Archos har nu presenterat en utav sina mobiler som har liknande lösning som på LG G2, det vill säga knapparna på baksidan, eller rättare sagt knapparna på bakstyckets ytterkanter.

Mobilen har även plats för dubbla SIM-kort, 1GB RAM, 4-kärnig processor, 4GB lagring, 8 MP kamera och en 2MP sekundär kamera.
Telefonen ska börja och säljas nu på våran. 

Det är ju inte en direkt high-end lur. Men jag tycker faktiskt att den är ganska snygg till utseendet.

Läs mer: Archos 64 Xenon

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

Annons:
kissidor
3/17/14, 5:59 AM
#1

tja fulare har jag ju sett 🙂 (viskar: s5 till exempel)

ingen high end-lur som sagt, men det behövs ju lurar i alla prisklasser🙂!

Värd på Mobiltelefoner och Android

bamse6311
3/17/14, 1:49 PM
#2

Jo det går verkligen undan i mobilvärlden.

2008 så var det HTC HTC och åter HTC.

Sedan så kom "plastic fantastic" med alla sina faktiskt fantastiska lurar och själv så funderade jag en gång för något år sedan på en SGS2.

Nu idag så är det LG som enbart för ett par år sedan var ett "udda märke" som ingen ville handskas med och i år har blivit High-Tech som alla vill ha.

Det går fort som tusan i mobilvärlden och ibland snabbt utför som säkert HTC har uppdagat och insett.

Det är ju näst intill omöjligt att veta hur en riktigt bra lur (flaggskepp) kommer att se ut om två år och vilka prestanda den isf kommer att ha.

Jag säger som Ingvar Kamprad avslutar sin affärsidé.

"Mycket är redan gjort men det mesta återstår än att göra.
Underbara framtid".

Bästa hälsningar,
Bertil

Razzora
3/17/14, 9:29 PM
#3

#2 Ja visst går det fort i mobilvärden, förrut så höll sig en telefon ungefär 1 år innan den var omodern. Nu är det väl knappt 1 månad efter det att man har köpt telefonen.

Jag tycker att det är roligt att vissa mobiltillverkare vågar att satsa på budgettelefonerna och inte bara att de satsar på high-end lurarna.

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

Upp till toppen
Annons: