Annons:
Etikettapplikationer-appar
Läst 1280 ggr
Razzora
2014-03-18 20:52

Google Play: Musik & Film app äntligen här!

Nu har Google äntligen bestämt sig för att släppa deras egna musik och film appar.

Film delen så hyr du direkt från play store: Play Store Movie 

I Musik appen så kan du testa på och streama musik i 30 dagar efter det kostar det 79 kr i månaden.

Jag har inte själv testat på detta, men jag tänkte att jag skulle göra det och ge er lite feedback om vad jag själv tycker om detta. Ni som testar på googles musik och film tjänst kan väl kanske också skriva några ord om vad ni tycker om det hela.

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

Annons:
kissidor
2014-03-19 06:32
#1

jag tänkte starta en testperiod på fredag, är den inte sämre än spotify så går jag nog över 🙂

men vad mer är - nu har de släppt gadget-butiken också, bara sådär 😮! nexus 5 och 7 samt chromecast finns nu alltså att köpa i sverige direkt från google. dock är inte priserna förutom på chromecasten sådär jättemycket lägre än i svenska nätbutiker, men det är väl för att dessa enheter funnits ute ett tag och då hunnit gå ner lite i pris i nätbutikerna. släpps deras efterföljare i play-butiken till motsvarande pris kommer det nog att vara väldigt förmånligt att köpa dem där 🙂

glädjande nyhet på det stora hela i alla fall att googles styvmoderliga behandling av de skandinaviska länderna äntligen tycks få sitt slut 🤓!

slutligen ska sägas att jag ser inte enhetsavdelningen ännu i min telefon, utan bara om jag går in och tittar på nätet.

Värd på Mobiltelefoner och Android

bamse6311
2014-03-19 17:52
#2

Läste också det där för någon dag sedan.
Skall bli kul att följa kissidor om du testar och ger omdöme.

Är själv mest intresserad av musikdelen men det är klart, man kan ju testa de där 30 dagarna och jämföra med Spotify.

Bästa hälsningar,
Bertil

Razzora
2014-03-19 21:54
#3

Ja mycket roligt nu som Google har släppt denna veckan. jag tänkte att jag också ska ge deras musikdel en chans, tänkte börja och testa den i helgen. Ska bli riktigt spännande. 🤓😃

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

Upp till toppen
Annons: