Annons:
Etiketthårdvara
Läst 873 ggr
Razzora
2014-03-18 20:56

Moto 360

Nu har Motorola har annonserat deras klocka som då ska ha Android Wear, vilket ska vara en mer nerskalad version av Android för enheter som bärs direkt mot kroppen som tex klockor.

Den största skillnaden mellan de andra tillverkarnas klockor och Moto 360 är att Moto 360 verkligen ser ut som en klocka.

Riktigt snyggt enligt mig 👍

Lär mer här: Motorola presenterar smartklockan Moto 360 med Android Wear

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

Annons:
kissidor
2014-03-19 06:24
#1

ja det har verkligen exploderat med smartklockorna nu 😮! själv sitter jag och väntar på min omate truesmart som jag var med och sponsrade på kickstarter i höstas. den skulle enligt planen levererats i november förra året, men det förstod jag redan från början att det var uteslutet, de underskattar alltid allt bök med att färdigutveckla produkten, få fram alla delar  till den, kvalitetstesta den, certifiera den osv osv. 

men det är klart att nu när det bara forsar ut smartklockor från varenda tillverkare och till och med flera modeller från en del så funderar man ju om man borde ha varit så snabb. dock står sig truesmart fortfarande i konkurrensen med en bättre hårdvara, vattentäthet samt möjlighet att stoppa sim-kortet direkt i klockan och använda den som telefon, alltså inte bara som följeslagare till telefonen. kan ju vara praktiskt på stranden i sommar till exempel 🙂. så dyker den upp nån gång här under våren och håller vad den lovar så ska jag inte klaga

Värd på Mobiltelefoner och Android

Upp till toppen
Annons: