Annons:
Etiketthårdvara
Läst 969 ggr
Razzora
2014-03-18 22:10

Nya HTC One, tillgänglig direkt efter presentation

Nya HTC One verkar finnas tillgänglig direkt efter att presentationen sker om ungefär 1 vecka. Frågan är om de kommer att presentera något nytt eller om det är bara rykterna som det kommer att bekräftas.

Undrar om det verkligen är sant eller ej bara att de kommer att säljas med en gång.

Vad tror ni? 🤔

Läs mer: Nya HTC One kommer att vara tillgänglig direkt

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

Annons:
kissidor
2014-03-19 05:40
#1

om det stämmer att den finns tillgänglig direkt efter presentation så betyder det i alla fall att de lärt sig av förra årets dundertabbe, då de släppte en telefon som skapade världens hype och stort habegär hos många - men som sen inte gick att få tag i förrän många av alla som ville ha den hade gett upp och köpt en s4 istället.

det skulle ju också kunna förklara varför det varit så mycket läckor kring den antar jag, om den ligger så långt fram i distributionskedjan måste det ju vara omöjligt att säkra den mot läckor.

jag tror det inte men jag hoppas med en dåres envishet fortfarande på att det kommer fram något nytt som blåser mig av stolen när den presenteras på tisdag 🤓. om inte annat så får vi väl i alla fall en mer genomtänkt redovisning av finesserna

Värd på Mobiltelefoner och Android

bamse6311
2014-03-19 18:03
#2

Som sagt "1 kissidor så kommer vi väl att få en mer genomtänkt redovisning av finesserna.

Förmodligen så stämmer nog dock det mesta av de senaste läckorna.
Inte kanske minst i det där lite amatöraktiga videoklippet som HTC stoppade direkt på youtube.

Well, vi får se nästa vecka.

HTC kallar sig ju inte heller längre Quietly Brilliant utan It's anything you want it to be *ler*.

Bästa hälsningar,
Bertil

Razzora
2014-03-19 21:51
#3

Bara att vänta och se tyvärr, men jag önskar att de ger en något roligt när de visar upp den nya HTC One! 👍

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

bamse6311
2014-03-20 16:47
#4

#3 Razzora

Jag tvivlar på att det kommer att bli så mycket mer än det som redan läckt ut men skall bli väldigt intressant att se.

Min äldsta son skall byta lur nu om någon vecka och han är precis som min yngsta son HTC-nörd Nörd så det skall bli kul att se vilken lur han väljer Skrattar.

Bästa hälsningar,
Bertil

Razzora
2014-03-21 22:33
#5

#4 Jag tvivlar också på att det kommer att komma ut något mer än det som redan har "läkt" men jag är väl en sådan som ändå hoppas på att de kan överraska mig med något extremt bra, bara jag som drömmer om det 😉

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

Upp till toppen
Annons: