Annons:
Etiketthårdvara
Läst 996 ggr
Razzora
2014-03-18 22:14

LG G Watch

LG G Watch kommer också att köra Android Wear. Dock så har LG inte sagt något om specifikationen för klockan. Vad man kan se på bilden så verkar den vara helt knapplös och har enligt mig en ganska snygg design.

Läs mer: LG tillkännager smartklockan G Watch även den kör android wear

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

Annons:
kissidor
2014-03-19 05:42
#1

jag håller med, den ser ganska snygg ut bara som en fristående liten manick - men man undrar ju hur stor den är. den kan ju se snygg ut sådär men helt sjuk på armen 🙂

Värd på Mobiltelefoner och Android

Snurpan79
2014-03-20 14:45
#2

Jag tycker också att den ser snygg ut. Frågan är om man verkligen behöver en sådan dock. 😉

Medarbetare på Mobiltelefoner i Fokus

Razzora
2014-03-20 23:31
#3

#2 Man behöver väl alltid något snyggt på armen 😉

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

Snurpan79
2014-03-21 08:19
#4

#3 Nja, jag använder inte ens vanlig klocka och är tveksam till hur länge jag faktiskt skulle använda en LG G Watch. Men visst är jag sugen. 😉

Medarbetare på Mobiltelefoner i Fokus

kissidor
2014-03-21 09:31
#5

det är lite lustigt att man slutade använda klocka helt och hållet när telefonerna blev så kunniga att man alltid ville ha med dem varje steg man tog. nu bara växer telefonerna så till den grad att de blir för svårhanterliga att ha närmast kroppen hela tiden och det går tillbaka till att vi börjar ha klocka igen men som hanterar telefonens funktioner 🤦‍♂️. nej chip inopererat i skallen säger jag, då slipper man ha nåt bekymmer alls med saker som ska släpas på och kommas ihåg och skyddas och laddas och… 😃

Värd på Mobiltelefoner och Android

Snurpan79
2014-03-21 13:55
#6

Tycker du är något på spåren där Kissidor. 😃

Medarbetare på Mobiltelefoner i Fokus

Annons:
bamse6311
2014-03-22 17:20
#7

Angående chip inopererat i skallen så kommer väl snart NSA och opererar in ett sådant så fort någon föds Gapskrattar*skrattar* .

Angående klocka på armen så vill jag personligen ha en vanlig men gärna ett snyggt armbandsur.

Funderar på att ånyo börja bära min Breitling (äkta kopia, haha) igen men måste då få satt in batterier först.

Rätt så många år sedan jag bar armbandsklocka men det är ju väldigt praktiskt.

Bästa hälsningar,
Bertil

Razzora
2014-03-23 11:01
#8

#5 Underbart, men jag vet i tusan om jag skulle vilja att någon opererar in något i mig… Jag vet att för många herrans år sedan så såg jag ett program om någon, tror att det var en fransman inte helt säkert, som hade opererat in en massa chip i olika delar i kroppen. Tex ett chip som han hade i armen öppnade upp dörrar, då dörrarena också hade ett chip som var programmerade att reagera mot chippet han hade i armen. Riktigt häftigt, men oj vad jag vet att jag våndades när jag såg hur de satte dit chippen 😉

Men som sagt det är nog säkert minst 5 år sedan detta programmet gick på tv, och då var chippen en aningen större 😃

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

kissidor
2014-03-23 11:08
#9

undrar också om kroppens egna elektriska strömmar skulle räcka till för att försörja chippet - man vill ju helst inte behöva sätta sig på laddning 😃

Värd på Mobiltelefoner och Android

Razzora
2014-03-23 11:35
#10

#9 Haha, det hade ju sett roligt ut om vi var tvungna att sätta oss själva på laddning. Men vad jag minns av den dokumentären, så klarade kroppen själv att försörja chippet med elektricitet, men som sagt det var ett par år sedan. Jag ska se om jag hittar den dokumentären så att jag kan länka till den. 😉

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

Razzora
2014-03-24 21:58
#11

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

Upp till toppen
Annons: