Annons:
Etikettringsignaler-bilder-spel
Läst 5360 ggr
Falathrin
2014-03-22 17:29

HJÄLP- radera framgång i spel

Jag har tagit bort ett spel på min iPhone 4 för att jag ville börja om från början (ett restaurang spel) men om jag installerar det igen så är allt jag har gjort fortfarande kvar. Jag hade spelet för ett par månader sedan men tog bort det för att jag inte spelade och när jag installerade det igen för någon vecka sedan så fick jag börja om från början. Kan någon hjälpa mig? c:

Life is better with dogs.

Annons:
[Moa-]
2014-03-22 17:33
#1

Har du testat att manuellt radera cache-minnet och rensat data för programmet? Jag vet tyvärr inte hur man gör detta på iPhone, men det borde du ganska enkelt kunna hitta från programhanteraren.

leemland
2014-03-22 17:35
#2

Du motsäger dig i texten.. Först säger du att allt är kvar efter din avinstallation och sedan säger du att du fick börja om från början :S

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

leemland
2014-03-22 17:35
#3

Där brukar vara bland inställningar på varje spel om man vill "börja om" .

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Cronsell
2014-03-22 17:40
#4

När du tog bort spelet, valde du att ha kvar det i Game Center?

Det kan även vara så att spelet är kopplat till din facebook.

Besök gärna min blogg, eller gilla mig på facebook :)

Razzora
2014-03-23 10:57
#5

Hur har det gått 

Falathrin

? Någon lycka med att radera inställningarna på spelet?

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

Falathrin
2014-03-23 14:17
#6

#2 Jag raderade spelet för ett par månader sedan. När jag installerade det igen fick jag börja om från början. Sedan avinstallerade jag det igen och då hade inget raderats.

#5 Jag har inte lyckats radera "framången" i spelet ännu. 

Kan man ta bort ett Game Center konto i alla fall?

Life is better with dogs.

Annons:
Razzora
2014-03-23 14:44
#7

#6 Vad jag kommer ihåg så kan du endast logga ut ifrån Game Center, så att ta bort ett konto verkar inte fungera så bra. Det du kan göra är det ta bort all information från ditt konto det ska du kunna göra på (nu har jag ingen iphone som jag kan testa på men det ska vara något liknande) Mig->Konton ->Se Konton.

Om jag inte minns fel så när man avinstallerar ett spel så ska du få upp en popup som säger om du vill radera alla inställningar eller om du vill behålla dom. Det du kan göra är att testa att avinstallera det igen och se om du får upp den popup. 

Skulle du även kunna skriva vilket spel det gäller, så ska jag ta fram lite mer information om det går att radera informationen på ett annat sätt.

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

kissidor
2014-03-23 15:48
#8

jag har för mig att när jag raderat spel på iPaden så har den frågat om jag även vill radera all data från gamecenter 🤔

Värd på Mobiltelefoner och Android

Falathrin
2014-03-24 06:50
#9

#7 Tack för tipsen! Restaurant Story är spelet!

Life is better with dogs.

Upp till toppen
Annons: