Annons:
Etikettoperativsystem
Läst 5047 ggr
[tralala Livi]
3/25/14, 3:39 PM

papperskorg s3mini

Hej! Finns det någon papperskorg på Samsung Galaxy S3 mini, som det finns på datorn? Där man kan få tillbaks raderade dokument och bilder? Jättetacksam för svar!!!!! Mvh, Livi Ämnet/gruppen är antagligen fel, men är inte så bra på it…

Annons:
kissidor
3/25/14, 3:49 PM
#1

nej tyvärr inte

Värd på Mobiltelefoner och Android

[tralala Livi]
3/25/14, 3:58 PM
#2

Nej vad trist!! Så ingenstans att få tag på det?

kissidor
3/25/14, 4:07 PM
#3

tror inte det tyvärr, kan dock inte uttala mig om vad en riktig hacker skulle kunna göra. förmodligen går det att återställa det på något sätt om man verkligen har kunskapen och utrustningen - men det behövs nog hjälp från en sån som på csi eller ncis eller criminal minds typ, om du nu händelsevis känner några såna 🙂

Värd på Mobiltelefoner och Android

Razzora
3/25/14, 4:09 PM
#4

Kanske om du använder något program för att ta tillbaka raderad data. Men jag har aldrig testat det på just dokument och så på en mobil. Kanske någon som kan ge något exempel på ett sådant program? Sitter tyvärr i bilen just nu och har lite svårt att leta reda på det.. :(

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

kissidor
3/25/14, 4:13 PM
#5

jag KAN tänka mig att det finns appar som klarar det OM man har root.

har du det Livi? och vad är det förresten du skulle behöva återställa?

Värd på Mobiltelefoner och Android

[tralala Livi]
3/25/14, 4:49 PM
#6

#5 jag har trådlöst internet, bärbar dator, överförings sladd inte jättemkt men kan säkert få tag på saker :) Jag skulle behöva ha tillbaka några "memo"

Annons:
Razzora
3/25/14, 6:32 PM
#7

#5 Det som kissidor menar med root är att man har så att säga "låst upp" telefonen så att man inte har några spärrar och kan komma åt allt på telefonen.

Hmm, är det memon som du har skrivit på ett visst program?

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

[tralala Livi]
3/25/14, 6:47 PM
#8

#7 jaha.. jag är inloggad på allt jag har på mobilen. Sen har jag låsskärm med pinkod. Det var i ett program som finns i mobilen som heter Memo

kissidor
3/25/14, 6:57 PM
#9

root är tyvärr nåt annat, det är rättigheter som man inte får med när man köper telefonen sas - man kan väl säga att man "hackar den" för att få root-rättigheter. en procedur som kräver att man läst på och håller tungan rätt i mun så inget går snett - och dessutom kan garantin ryka om man gör detta. så det är inget man har utan att veta om det sas 🙂. men det stämmer att det finns appar - flera stycken faktiskt - som kan återställa raderade data men som fungerar endast om man har root.

Värd på Mobiltelefoner och Android

[tralala Livi]
3/25/14, 7:11 PM
#10

Aha… det har jag inte :( vad jag vet ;)

Razzora
3/25/14, 7:15 PM
#11

#10 Jag kollade lite snabbt på nätet och hittade denna videon på youtube som du kanske ska kolla lite på och se om det fungerar på din telefon: https://www.youtube.com/watch?v=tGw1fxUD-uY

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

Razzora
3/25/14, 7:16 PM
#12

Nu hittade jag faktiskt en app som då ska vara som Soptunnan i Windows. https://play.google.com/store/apps/details?id=com.baloota.dumpster

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

kissidor
3/25/14, 7:36 PM
#13

#12 den appen verkar ju kanon 🙂! den funkar väl knappast retroaktivt dock, men om du installerar den nu livi så kanske du kan vara glad för det en annan gång iaf 🙂

Värd på Mobiltelefoner och Android

Annons:
Razzora
3/25/14, 8:30 PM
#14

#13 Nej det är sant. Det fungerar ju inte på det som redan är förlorat, men om man installerar det nu så kanske man slipper att få samma problem senare..

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

[tralala Livi]
3/25/14, 8:49 PM
#15

Åh tack!! :)

Upp till toppen
Annons: