Annons:
Etikettabonnemang-kontantkort
Läst 1785 ggr
Razzora
2014-03-31 22:21

3 erbjuder 100 GB datatrafik för april månad

Nu erbjuder 3 alla sina abonnenter 100 GB datatrafik för april månad.
Om du vill ha det erbjudandet så får man gå in på tre.se hemsida (direktlänk: https://www.tre.se/surffest) knappa in sitt mobilnummer och sedan klicka på "GE MIG SURF" knappen så ska du få dina 100 GB inom några dagar.

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

Annons:
Snurpan79
2014-04-01 08:52
#1

Var lite sugen på att nappa på detta, men jag använder inte ens de 2 GB jag har varje månad så det kändes som om det inte fanns någon poäng med det hela. Kul grej dock. 🙂

Medarbetare på Mobiltelefoner i Fokus

kissidor
2014-04-01 12:45
#2

hur mycket man använder beror ju också en hel del på vilka begränsningar man vet om att man har 🙂. om vi bortser från att de naturligtvis huvudsakligen gör detta av sitt goda hjärta… 😉 så har de väl en viss förhoppning att en del av de som nappar på det här erbjudandet fastnar för det, och så kommer det väl ett mer eller mindre förmånligt erbjudande att öka på sin datatrafik permanent när perioden gått mot sitt slut. jag är nästan mest nyfiken på vad de kommer att erbjuda då och till vilken kostnad 🤔. men hade jag haft 3 som mobiloperatör så hade jag väl utnyttjat erbjudandet, "bara för att" 🙂

Värd på Mobiltelefoner och Android

Razzora
2014-04-01 12:47
#3

Ojdå, bara 2 GB? Det överstiger jag många gånger om tyvärr :P I genomsnitt är jag nog uppe i över 180 GB 🤫

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

kissidor
2014-04-01 12:50
#4

fast det är ju liiiiite speciellt med tanke på hur du använder din telefon razzora 😃! det är väl inte supervanligt att man hotspotar nästan 200GB/mån från telefonen direkt 🙂.

Värd på Mobiltelefoner och Android

Snurpan79
2014-04-01 13:36
#5

Jag är uppkopplad på mitt wifi jämt när jag är hemma och belastar bara mina 2 GB när jag är utanför hemmet. Då är det sällan jag surfar super mycket utan sparar sådant till jag kommer hem. Delar hotspot med surfplattan ibland också, men det blir inga större mängder det heller. 🙂

Medarbetare på Mobiltelefoner i Fokus

Razzora
2014-04-01 16:15
#6

#4 haha jag vet kissidor att jag användares lite annorlunda än vad alla andra gör. . Men det funkar ju så bra 😉

#5 då förstår jag att du inte gör av med så mycket.  Sambon hat vad jag vet 1GB i månaden som han inte ens använder upp.  Så det beror ju mycket på om man bara surfar och inte kollar på film eller lyssnar på så mycket musik så brukar det ju räcka.

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

Annons:
Upp till toppen
Annons: