Applikationer/appar

Nyare Spotify

2014-04-02 19:11 #0 av: Razzora

Nu har den något mörkare Spotify kommit ut.
Bläddrings funktionen ska vara snabbare och mer relevant och lokalt innehåll ska erbjudas.
Dock har den bara kommit till PC, Mac och till iOS. Android har tyvärr inte prioriterats, så nu får vi om har android och använder spotify fortsätta att använda den gamla versionen.

Läs mer: Nyare Spotify

Anmäl
2014-04-02 19:17 #1 av: kissidor

Spotify har aldrig prioriterat Android Pratar i nattmössan

Värd på Mobiltelefoner och Android

Anmäl
2014-04-02 19:18 #2 av: Razzora

Nope tyvärr. De säger bara inom den närmsta tiden.. Vem vet vad som menas med det. Kanske månader?!Arg

Anmäl
2014-04-02 20:06 #3 av: Snurpan79

Tycker det är dåligt att de inte lägger mer krut på Android då det är den plattform som växer mest. 

Medarbetare på Mobiltelefoner i Fokus

Anmäl
2014-04-02 21:18 #4 av: Fillixa

Kör ljusa (vit o grön) Spotify på min Windows Phone 8Glad!

Fick nya Spotify (gratiskonto) på jobbdatorn idag, men inte på hemma datorerna (Premium konto)Vilar huvudet i handen!

Windows Insider Fast Ring Member

Anmäl
2014-04-02 21:36 #5 av: kissidor

Nåja, det är väl inte hela världen precis att köra vidare på den ljusa designen ett tagGlad, men den mörka skulle onekligen passa mina ljuskänsliga ögon och mina amoledskärmar bättre Kär

Värd på Mobiltelefoner och Android

Anmäl
2014-04-03 14:54 #6 av: Razzora

Jag använder visserligen väldigt sällan Spotify (tycker att det är för dålig ljudkvalite, skyller på sambon Skrattar ) men jag hade gärna velat att de prioriterade alla operativsystem lika. Så att alla fick sina uppdateringar samtidigt..

Anmäl
2014-05-13 19:12 #7 av: Fillixa

Helt omarbetade Spotify appen för Windows Phone finns nu för nedladdningTummen upp!

Windows Insider Fast Ring Member

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.