Annons:
Etiketttipstråd-för-rabatter
Läst 2868 ggr
kissidor
2014-04-23 13:48

kampanjpris på LG G2 32GB

tom 27/4 kan man köpa en vit LG G2 i 32GB-versionen för 3333:- hos electroworld: http://www.electroworld.se/product/mobil-tele-gps/mobiltelefoner/LGD802WHITE/lg-g2-32-gb-smartphone-vit den svarta kostar tyvärr några hundringar mer :(

Värd på Mobiltelefoner och Android

Annons:
Razzora
2014-04-23 21:49
#1

Ja men ska man ha en LG g2 så är det ju den vita man ska ha (skojar bara)

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

bamse6311
2014-04-23 22:20
#2

Det var detsamma när jag köpte min PadFone2.
Den svarta kostade 1 500 mer är den vita.

Klart som korvspad att man i det läget tog den vita.

Funderar lite på att köpa ett svart fodral till den så att det liksom jämnar ut sig *skrattar*.

Nja, är väl inte helt säkert på det där med fodral då jag fått för mig att det kan vara ivägen och jag vill skjuta från höften *skrattar*.

Bästa hälsningar,
Bertil

kissidor
2014-04-23 22:59
#3

tja hade de haft den svarta till det priset vet jag inte hur det hade gått 😉

Värd på Mobiltelefoner och Android

bamse6311
2014-04-23 23:49
#4

#3 kissidor

Ja, litta litta snyggare är det ju med svarta lurar men man vänjer sig snabbt vid en vit Cool .

Billig som tusan var den ju så tackar återigen för tipset Tummen upp.

Kör nu på en vit LG G2, har ju förstått att du gillar den.
Å andra sidan så finns ju M8 också men dock tyvärr inte till sådana priser Storgråter

Bästa hälsningar,
Bertil

Cessy
2014-04-24 00:19
#5

Ja det där var ju ett väldigt trevligt pris. Tur att jag är så nöjd med min M8 för annars hade jag def. ångrat mig nu😇😃

bamse6311
2014-04-24 00:41
#6

#5 Cessy

Du kommer garanterat inte att ångra dig med ditt val utan snarare helt tvärtom.

Bästa hälsningar,
Bertil

Annons:
Cessy
2014-04-24 01:25
#7

#6 Bertil tror att du har helt rätt🙂

kissidor
2014-04-24 13:05
#8

#4 nja så är det egentligen inte bertil - det är en G3 jag vill ha 🙂, tror jag iaf 😉. men den dröjer ju så lääääänge 😭! så man får passa sig lite så man inte faller för frestelsen att köpa en G2 under tiden, som konstgjord andning liksom 😊. skulle egentligen velat pracka på dotran denna däremot, men hon tycker den är för liten 🤦‍♂️!

Värd på Mobiltelefoner och Android

Cessy
2014-04-24 14:19
#9

Jo det är till att ha pretantioner😉 LG G2 är ju ändå 5,2 tum o M8:an som jag är superdupermeganöjd med är ju "bara" 5 tum fast det är väl i o för sig vad hon har redan idag. Jag gick ju från en liten skärm o tycker ju 5 tum räcker gott o vet i tusan om jag vill ha så mycket större än 5 - 5,2 i fickan? Vad är det som gör att hon så gärna vill ha så stor skärm? För om jag inte missminner mig så har hon väl en platta också?

kissidor
2014-04-24 20:32
#10

haha jadu cessy man kan undra 😃! men det är väl så att ringer är det sista de gör med sina nallar iaf 🙂, och när de ringer så skypar de ofta. det är nog allra mest spel och youtube tror jag. och jo hon har en iPad också, men hon vill väl ha en fet skärm alltid inom räckhåll. just nu har vi bytt så hon har min jobbtelefon, en note 2 😃. 

min 5 tums s4 känns ju ganska optimal ur hanteringssynpunkt, men samtidigt skulle jag gärna ha en lite större skärm - och är det nån som kan lösa den uppgiften så är det ju LG, så jag hoppas de känner pressen av mina förväntningar 😉

Värd på Mobiltelefoner och Android

bamse6311
2014-04-24 22:11
#11

#10 kissidor

ALLA har ju inte också en platta/padda till sitt förfogande.

Jag personligen har min PadFone2 med sin 4.7 tumsskärm.

Nästa steg som jag har är min stationära dator med min 24 tumsskärm.

Mellan dessa två så har jag personligen inget som helst önskemål och frågan är om jag över huvudtaget önskar det?!

Nåväl allt det där är ju en fråga om behov.

Skulle jag ha ett behov att sitta och titta på film och serier på en faktiskt väldigt liten platta/padda med en skärm på mellan låt oss säga 8 till 12 tum?

Svaret är NEJ och att jag ser mina serier och filmer betydligt bättre på min 24 tummare på datorn.

Nåväl, det finns ju inget som vare sig är rätt eller fel, det här är alltså enbart mina personliga funderingar och åsikter kring detta.

En serie eller film på en 8 till 12 tums platta?
Nej, inte för min personliga del, bilden blir då lite lite för liten men som sagt var så är det bara och enbart min personliga uppfattning och vet att andra tycker annorlunda.

Bästa hälsningar,
Bertil

Cessy
2014-04-25 01:12
#12

Nej alla har inte platta o faktum var att jag faktiskt övervägde nu när jag skulle ta en ny mobil om jag borde ta en platta istället eftersom jag inte ringer så ofta. Men jag vill ju faktiskt kunna ringa o messar gör jag ju dagligen o då föll plattan bort p.g.a. detta.

Jag hade ju en stationär med för den tiden stor skärm som då bara var 17 tum, men min sista stationära var faktiskt att betrakta på den tiden som riktigt vass o med bra skärm, för då delade jag o sonen delvis dator o det var från min han spelade o den höll gott mått i väldigt många år faktiskt. Men så gick jag över till laptop fr.o.m. förra datorn, men mitt vilkor var att den skulle ha 17 skärm o för jag skulle kunna jobba med foton från den utan att behöva sitta med förstoringsskärm. Så med detta kravet följer ju att jag då behöver en laptop med riktigt bra prestanda.

Jag har inte ångrat för en sekund att jag gott över till laptop, för jag sitter väldigt bra med den i min ställbara tv-fåtölj med fotpall o så ett sådant där kuddbord i knät. Bytte ju till en ny 17 tums laptop i julas o även den då med bra prestanda, så för egen del kan jag se både serier o film på den o vill jag ha större skärm för att vi är flera som ser så kopplar jag helt enkelt den till tv:n.

Att jag ändå övervägde en platta var för jag såg hur bekvämt en del pärlare använde sina plattor på då jag var på en pärlträff. De satte sina plattor framför sig o så följde de mönster eller en tut från you tube medans de då lätt kunde pärla o följa med i mönstert. Då fick jag plötsligt ett väldigt sting av habegär o såg nyttan med en sådan.

Fast sedan sansade jag mig o tänkte att jag kan ju faktiskt sätta laptopen på köksbordet o göra samma sak. Visst laptopen kommer inte lika nära o är mer klumpig o bökig än en liten smidig platta, men jag besinnade mig o det blev en ny mobil istället. Kanske kommer jag istället skaffa en sådan där dator som du har kissidor nästa gång det är dax för ny. En där man kan koppla loss skärmen o tangentbordet från varandra o istället använda skärmen som surfplatta. Men även då vill jag ju i så fall ha stor skärm o frågan är väl mest då vad en sådan går lös på när det är dax o byta. Finns de med bra prestanda till vettigt pris den dagen det är dax o byta dator igen så blir det nog en sådan.

En ren platta skulle mest vara en lyxsak som jag eg. inte har något behov av o sonen o sambon har båda stationära datorer med 27" respektive 32"skärmar o de kan inte tänka sig som jag ha laptop, men ingen av dem har heller plattor o ingen av dem verkar anse att de behöver av någon heller. Båda har givetvis mobiler med 5" skärm, men plattor känns det alltså inte som det blir i den här familjen på överskådlig framtid i alla fall. Visst skulle någon skänka mig en platta så skulle jag ju inte tacka nej till den lyxen, men något eg. behov har jag faktiskt inte, men utan mobil - det kan jag inte vara.

Kissidor du får mejla LG o trycka på dem att releasa G3 lite snabbare o så kräva att de fått upp skärmstorleken ytterligare utan eg. gjort själva mobilen större. De har ju åtminstone varit väldigt duktiga på detta hitentills.

[Sångfågeln752]
2014-04-25 12:43
#13

#10, Ha ha du får mejla dom 😃

Annons:
kissidor
2014-04-25 14:29
#14

#9 och #10, det borde inte ens behövas - jag förutsätter att de läser på den här sidan 🤓! 😃

visst är det lite av en lyxartikel med surfplatta - det man faktiskt behöver är en telefon och en dator, vilket inte hindrar att det kan vara mycket trevligt med en surfplatta också om man tycker att man kan och vill unna sig det 🙂

Värd på Mobiltelefoner och Android

bamse6311
2014-04-25 16:53
#15

#14 kissidor

Naturligtvis är det precis som du skriver.

Jag personligen skulle säkert också köpt en platta om utrymmet i plånboken hade tillåtit.
Har kollat hur mycket en "station" till min PadFone2 kostar men den kostar tyvärr lika mycket som en platta.

Synd egentligen, då min lur med dess prestanda egentligen är det som hela "stationen" är uppbyggd kring.

Jag kollar ju väldigt mycket på min lur.
Facebook, instagram, youtube, kvällstidningarna, play mm mm så visst skulle det varit trevligt att se alla dessa på "stationen", det kan jag absolut inte sticka under stol med.

Tyvärr så är det dock för min del en ekonomisk fråga och jag är så inihelsike glad att jag fick tips om den här luren som jag nu har.

Annars så hade jag kanske suttit kvar och "harvat" med min HTC Sensation eller en SGS3 4G, Nexus4 eller något liknande.

Bästa hälsningar,
Bertil

[Sångfågeln752]
2014-04-26 20:25
#16

"13, Ha ha ha 👍

Cessy
2014-04-27 10:40
#17

kissidor: Åh det är rätt många som har både mobil o surfplatta o så givetvis dator. Att inte ha en platta är ju snarare ganska många som tittar lite konstigt på en för att man inte har en. Sedan hade det ju ärligt talat också varit så att OM jag nöjt mig med mer budgetmodell av dator, mobil o platta o att jag då hade hållt plattan till enbart wi-fi-surf, så kunde jag ju haft alla 3, men nu är jag ju inte sådan så då får jag ju skylla mig själv.☺️😉😃

kissidor
2014-04-27 11:10
#18

Nej hellre två riktigt bra grejer än tre halvdana cessy 😃!

Värd på Mobiltelefoner och Android

Cessy
2014-04-27 11:38
#19

Precis kissidor👍 o jag är ju jättenöjd såväl med min laptop som min mobil. så jag är väldigt nöjd ändå😃

Cessy
2014-05-06 08:04
#20

Ni som var ute efter den svarta LG G2 32GB, så kör nu CDON kampanjpris med 3489kr på den.

http://cdon.se/mobiltelefoni/lg/lg-d802-optimus-g2-black-32gb-p25021897

tillägg: Fast jag såg nu att för att få det priset är man tvungen att teckna sig i 12 månader hos Tele2. Vill man vara totalt obunden så kostar den 3789kr

Annons:
kissidor
2014-05-06 10:34
#21

det där är så irriterande på cdon - priset med abonnemang ikryssat är alltid default 😡

Värd på Mobiltelefoner och Android

Upp till toppen
Annons: