Annons:
Etiketthårdvara
Läst 1278 ggr
Razzora
2014-04-25 22:02

Samsung Galaxy Note 2 får KitKat snart.

Nu har Samsung börjat att rulla ut Android 4.4 (KitKat) till Note 2. Den har redan börjat i Frankrike så inom en snar framtid så ska den även dyka upp här i Norden.

Hur många av er har denna trevliga phableten?

Läs mer: Samsung påbörjar utrullning av android 4.4 för Galaxy Note 2

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

Annons:
RoxannaS
2014-04-25 22:18
#1

Jag och sambon har en varsin note 2. Min måste dock in på service för skärmbyte då den kysste betonggolvet på balkongen. 😕


Vill du bli sajtvärd? Besök listan på sajter som söker ny värd!

Sajtvärd på Anslagstavlan, Diabetes, Djurannonser & Misshandel iFokus
Razzora
2014-04-25 22:25
#2

Ojdå, det låter ju inte alls bra, men då får du en bra nyhet i alla fall att telefonen kommer att kännas som ny kan du har fixat skärmen och när kitkat har kommit till din telefon.

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

kissidor
2014-04-26 07:43
#3

Missyme, jag smackade min note 2-skärm också, i måndags kväll. Men jag fick den fixad medan jag väntade i tisdags eftermiddag, för 1300🙂. Jag hoppas du inte behöver vänta för länge, det är sååååå störigt att vara utan sin mobil, även om man åtminstone har en reserv. 

Min note 2 är inte uppdaterad på mycket länge för jag rootade den och sen ville jag inte ha in knox i den. Men kitkat kanske man skulle låta den få🙂.

Värd på Mobiltelefoner och Android

RoxannaS
2014-04-26 10:28
#4

#2 #3 Jo alltså problemet är inte att hitta någon som lagar för vi har både försäkring på telefon och drulle hemma som den går på. Men de är de att man ska ha 750 kr att lämna in den för. De har varit väldigt mycket dubbla utgifter pga för den utbetalning på pengar och autogiro. Så de har inte riktigt funnits pengar att lägga ut på den just nu. Har ju en fungerande telefon medan så jag kan inte klaga :)


Vill du bli sajtvärd? Besök listan på sajter som söker ny värd!

Sajtvärd på Anslagstavlan, Diabetes, Djurannonser & Misshandel iFokus
SegerSims
2014-05-06 12:43
#5

Köpte min note 2 i höstas och nu har jag problem med att ringa och smsa. Den har helt plötsligt ingen täckning. Älskar telefonen för övrigt och är nu ledsen för det som skett. Förstår inte varför … Någon som vet vad jag kan göra?

kissidor
2014-05-06 13:07
#6

snuttgrodan det är alltid värt besväret att försöka med en fabriksåterställning när en lur börjar bete sig konstigt. glöm bara inte att säkerhetskopiera allt som går först 🙂. lite meckigt är det ju att lägga tillbaks allt som det var igen om man hade mycket som kräver manuellt fixande, men löser det problemet är det ju lätt värt det. dessutom är det säkert ändå det första de kommer att försöka med på verkstaden om du lämnar in den, och de kommer inte att säkerhetskopiera nånting.

hjälper det inte får du förstås lämna in den för garantireparation.

Värd på Mobiltelefoner och Android

Annons:
Upp till toppen
Annons: