Annons:
Etiketthårdvara
Läst 1011 ggr
kissidor
4/29/14, 3:17 PM

Nördkalas i juni?

Om de färskaste ryktena om saken stämmer kan både LG G3 och en mer premium-variant från samsung komma att lanseras i juni 🙂!!! (ang G3 är det bekräftat av LG själva idag)

http://www.swedroid.se/lg-bekraftar-att-varstingen-g3-slapps-innan-slutet-av-juni/ 

http://www.swedroid.se/rykte-samsung-galaxy-s5-prime-kommer-borjan-av-sommaren-med-2560x1440-pixlar/

det kan löna sig att vänta på nåt gott alltså 😉, dessutom kommer ju oppo find 7 förmodligen i samma veva så det kommer att vara 3 sanslöst högpresterande lurar att välja mellan för oss prestandanördar 🤓😍😃

Värd på Mobiltelefoner och Android

Annons:
Razzora
4/29/14, 6:15 PM
#1

Weeehiiii.. Kommer att vara extra glad i sommar :)

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

Snurpan79
4/29/14, 7:39 PM
#2

Hur ska du kunna välja Kissidor? 😉

Medarbetare på Mobiltelefoner i Fokus

kissidor
4/29/14, 8:53 PM
#3

Snurpan,  måste jag VÄLJA 😮?!?

Värd på Mobiltelefoner och Android

[Sångfågeln752]
4/29/14, 9:37 PM
#4

Om nu ryktena är sanna var det ett himla snyggt bakstycke, liksaså knapparna på baksidan, shit den vill jag ju ha 😃

Är det någon som vet vad den kommer kosta? (G3) 😛

Nej kisssidor du behöver inte välja, ta båda vet ja 🤪😂

bamse6311
4/30/14, 3:43 AM
#5

Tur att man inte måste välja utan är otroligt nöjd med den lur man redan har.

Dock KUL som tusan att hänga med i svängarna.

Bästa hälsningar,
Bertil

Cessy
4/30/14, 10:05 AM
#6

Håller med dig Bertil, för visst är det kul att se vad som kommer o höra om telefonerna, men jag hoppas att även ni som sedan köper dem skriver en rad om hur ni tycker den är. Visst känns det lite som att jag borde kanske väntat, men det varar 2 sek., för jag är som sagt var supernöjd med min M8.😃

Annons:
kissidor
4/30/14, 10:29 AM
#7

ska man ständigt vänta på nästa som står runt hörnet så kan man ju aldrig slå till 🙂. jag tror ditt val absolut var det helt rätta för dig cessy - du kommer från, är van vid och gillar htc, och att M8:an är en enastående bra telefon med en alldeles speciell premiumkänsla har jag inte sett någon förneka någonstans

men för mig personligen så har ingen av de lurar som dykt upp hittills i år uppfyllt vissa specfika krav jag har - medan det finns goda skäl att anta att minst en av de här lurarna kommer att göra det. samtidigt tuffar också s4:an fortfarande på mycket bra och är ju dessutom lite som en kär gammal vän 😃 - och kräver därför en lite rejälare uppgradering för att det ska vara riktigt roligt att byta. g2 och note 3 uppfyller annars redan nu i stort sett de där specifika kraven, men i de fallen är det alltså att jag tycker det inte skiljer tillräckligt mot s4:an för att bytet ska vara motiverat.

Värd på Mobiltelefoner och Android

Cessy
4/30/14, 10:50 AM
#8

Jo jag är som sagt var jättenöjd o det hugger liksom ff. till av glädje varje gång jag tar upp den o pysslar med min M8:a.😍Sonen som aldrig haft en htc har ju däremot lite svårt att hitta runt på den medans jag då kände mig ganska hemma med den med en gång. Han har ju dock bara haft iPhone o Samsung o ärligt talat känner jag mig lite vilse när jag får tag i hans o sambons mobiler, så det där beror ju vad man är van vid.😉

Fast jag såg när jag följde dina länkar kissidor att det ryktas tydligen om att Samsung ska satsa på en premiumversion o att den skulle ha just metallskal o det där låter ju lite spännande o ser fram mot att få se om ryktet är sant eller inte. Kan i alla fall tänka mig att sonen kommer vara intresserad av den.😇
http://www.swedroid.se/rykte-samsung-galaxy-s5-prime-kommer-borjan-av-sommaren-med-2560x1440-pixlar/

kissidor
4/30/14, 2:44 PM
#9

ja jag tror ju visserligen mer på att lg g3 kommer att vara den rätta för mig, men nog är jag klart intresserad av premium-samsungen alltid 🤤! man förväntar sig ju liksom alltid att bli lite blåst av stolen iaf när samsung presenterar sin senaste s-modell, men i år blev jag inte ens det. så antagligen är det till den här modellen de sparat krutet jag väntade på 🙂. 

det gick ju en massa rykten före mwc-mässan där s5:an presenterades om en premium-modell, men dess existens blånekade ju sen samsungs vd eller vad han var - nån höjdare iaf - till (och nördar världen över fällde en stilla tår av besvikelse 😃). 

men glöm för all del inte oppon heller, den är inte heller fy skam! men jag vill ju så himlans gärna ha IR 😍, och det har vad jag förstår inte den

Värd på Mobiltelefoner och Android

Upp till toppen
Annons: