Annons:
Etiketthårdvara
Läst 1687 ggr
Evahelene
2014-05-01 15:12

DORO Liberto 810 eller inte...

Någon här som har en? Eller iaf vet hur den är att handskas med?

Det är dags för mig att byta mobiltelefon nu. Är så himla less på min Nokia Asha 300 vars pekskärm har krånglat flera gånger och skickats på service! Ett riktigt "måndagsexemplar" alltså, maken har en likadan (anförskaffad samtidigt som min) och den har fungerat helt felfritt.

Mitt abonnemang ska förnyas om några dagar och då ska jag passa på att byta telefon. Jag velar mellan DORO:n och någon av Nolia Lumia-telefonerna. Men…vilken jag ska väöja vet jag inte än…vill ju ha en som är pålitlig, har pekskärm och en hyfsad kamera. Kameran på DORO:n har iofs inte så bra vitsord, det är det som gör mig aningen tveksam.

Sluta aldrig hoppas, sluta aldrig be. Sluta aldrig önska - under kan ju ske!

Annons:
kissidor
2014-05-01 15:28
#1

Hejsan evahelene *vinkar* 🙂

Jag har ingen personlig erfarenhet av den men den där doron verkar ju inget vidare alls av vad man kan läsa sig till, jag skulle lätt välja en lumia mellan de två! Lumiorna är snabba rackare med bra kameror

Värd på Mobiltelefoner och Android

Razzora
2014-05-03 21:32
#2

Hejsan evahelene ! Jag har faktiskt kollat lite på olika duro telefoner och undrar därför vilken doro telefon det är du har tänkt dig. Men om det hade varit mitt val så är Lucia telefonerna att föredra. Deras kamera är helt otrolig.

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

kissidor
2014-05-04 06:18
#3

Razzora,  det står i rubriken vilken doro det är evahelene funderat på 🙂.

(Förresten, visst skrev du från mobilen razzora? Vild gissning bara 😃)

Värd på Mobiltelefoner och Android

Razzora
2014-05-04 15:53
#4

Haha, såg inte hela rubriken på telefonen.. dumma mig :P

Japp telefonen är inte alls bra att skriva ifrån märker jag mer och mer… Sorry 😊

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

kissidor
2014-05-04 16:30
#5

nja det är ju väldigt lätt att skriva från telefonen iofs - men man får vara lite på sin vakt 😉. (talar av egen erfarenhet 😊)

Värd på Mobiltelefoner och Android

Evahelene
2014-05-14 16:34
#6

Bestämde mig slutligen för DOROn ändå. Kameran på den är ju bättre än på Nokia 300an, så det blev ju "ett steg uppåt" iaf. 😃

Sluta aldrig hoppas, sluta aldrig be. Sluta aldrig önska - under kan ju ske!

Annons:
kissidor
2014-05-14 16:44
#7

ok evahelene, ja det är väl huvudsaken iaf att den nya är ett steg uppåt från den gamla - då bör man ju ändå bli nöjd 🙂

Värd på Mobiltelefoner och Android

Evahelene
2014-05-15 01:09
#8

Jo. Guben köpte sig en Nolia Lumia 625…vi får se vilken av dom som han helst vill ha i slutändan 😇 Det går visst hans ära förnär att ha en "senior-mobil" - ja se karlar 😎

Hur som helst. s¨kan jag ju använda Nokian att ta bilder med ifall det skulle "behövas" 😉

Sluta aldrig hoppas, sluta aldrig be. Sluta aldrig önska - under kan ju ske!

Upp till toppen
Annons: