Annons:
Etikettönskemål
Läst 2530 ggr
[Konstig]
5/5/14, 8:43 PM

Fota sig själv

Finns det fler mobiler än iphone som man kan fota sig själv framifrån med, om ni förstår vad jag menar? så man ser på bildskärmen hur det ser ut när man tar bilder på sig själv.

Om det finns, tipsa gärna om en lite billigare mobil.

TAck för svar :)

Annons:
_Alicia_
5/5/14, 8:46 PM
#1

Vissa androidmobiler :)

~ Hälsningar Alicia, Hoppsan och Kiwi! ~

Alicias.nu

ttournesol.weebly.com


leemland
5/5/14, 8:46 PM
#2

Har inte alla mobiler idag en främre kamera? Det tror jag i alla fall.

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

[Konstig]
5/5/14, 8:52 PM
#3

Leemland jag har nyligen i januari 2014 kollat på väldigt många mobiler såg ytterst få med främre mobilkamera, köpte en mobil till min sambo en Android. Ni får gärna länka något i en bra prisklass :D

leemland
5/5/14, 8:55 PM
#4

#3 Okej . Konstigt 🤔 Trodde de fanns på alla idag, med alla videosamtal och sånt ju 🤔 

Jag har själv en Sony xperia S och den har främre kamera och den har ca 2 år på nacken .. 

Vilken prisklass har du?

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Cessy
5/5/14, 9:21 PM
#5

Trodde faktiskt de flesta hade det. Men gamla htc IncredibleS har det o min nya htc One M8 har det också. Vågar däremot inte säga vilka andra mobiler som har det oavsett om de är billiga eller dyrare, men sök mobiler typ på prisjakt o där kan du läsa vilka saker som finns i varje modell inklusive om där finns selfie kamera.

Razzora
5/5/14, 9:25 PM
#6

Det är tyvärr som så att många telefon tillverkare har tagit bort frontkameran för att minska ner på kostnaderna. Så oftast är den borta på budget och mellanklass telefonerna. 
#0 Vad är din budget på? Vill du ha någon specifik storlek på telefonen? Finns ju många fler än bara android att kolla på också, glöm inte bort Nokias lumia telefoner som har extremt bra kameror.

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

Annons:
kissidor
5/5/14, 9:33 PM
#7

Det är väldigt vanligt ja 🙂. På prisjakt finns just nu 279 mobiler med dubbla kameror registrerade, här är de: http://www.prisjakt.nu/kategori.php?l=s171316151&o=tillv_pop#prodlista

Värd på Mobiltelefoner och Android

[Konstig]
5/5/14, 9:46 PM
#8

#6 Jag vill helst inte att den kostar mer än 1300 kronor :)

kissidor
5/5/14, 10:08 PM
#9
Upp till toppen
Annons: