Annons:
Etikettrykten
Läst 1467 ggr
Razzora
2014-05-09 23:57

Rykten: Motorolas nya flaggskepp?

Nu verkar det som om Motorolas nya flaggskepp är på gång. Namnet på den ska då vara Moto X+1. Eftersom Moto X introducerades till marknaden i augusti förra året så är frågan om de kommer att introducera denna efter sommaren också.
De ska ju visa upp en ny mobil den 13 maj, men den sägs vara en ny budgetmobil. Kan det vara som så att de ändå kommer att visa upp sitt nya flaggskepp då? För mer än den bilden som finns på artikeln så vet vi inte så mycket mer om Moto x+1. 

Läs mer: Moto X+1 ser ut att bli Motorolas nästa toppmodell

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

Annons:
kissidor
2014-05-10 10:06
#1

efter sommaren låter ju inte så taktiskt - jag tror inte så många som tänkt köpa nytt i år gitter vänta på den då när allt annat redan visats upp 😕. det ska vara att nexusen som är kvar då iofs, och den och moto x tror jag kan ha lite samma målgrupp. men nexusen kommer ju ännu senare, dvs det har den brukat göra iaf. men om nu nexusen även i år är baserad på lg´s senaste flaggskepp kanske den också kommer tidigare… 🤔. ja det är inte lätt att vara mobilnörd i dessa dagar 🤓😢😃!

Värd på Mobiltelefoner och Android

Razzora
2014-05-12 11:47
#2

Nej jag tycker inte heller att det låter så taktiskt, sedan om de väntar till jul är ju en helt annan sak. Men men. det är JOBBIGT att vara mobilnörd nu.. alla fina blanka (matta) telefoner… ME WANTS! 👍🤓😡

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

kissidor
2014-05-12 12:34
#3

jag hoppas folk förstår hur synd det är om oss! 🤓😇😃

Värd på Mobiltelefoner och Android

Razzora
2014-05-12 13:00
#4

Haha, jag undrar det… Tror mer att de tycker att vi är lite "konstiga" 😉🤓

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

Upp till toppen
Annons: