Annons:
Etiketthårdvara
Läst 1420 ggr
Razzora
5/12/14, 11:56 AM

Batteripaket Samsung Galaxy S5

Nu har Samsung släppt ett batteripaket till sin S5:a som har samma utseende som baksidan på Galaxy S5. Den ska då kunna ladda din telefon när du är ute i skogen eller när ditt batteri är på upphällning. 

Den ska ha batterikapacitet på 6000mAh vilket är 2 laddningar på en S5:a. Det som det inte står något om på själva artikeln är hur lång tid det tar att ladda detta batteripaketet. Vilket för mig hade varit väldigt intressant att veta och hur länge den håller laddningen + hur många laddningar man kan göra innan den blir "utsliten".

Ni som har en Samsung Galaxy S5 vad tror ni om detta?
Ni som har har testat någon annan batteripaket, vad tycker ni om detta?

Läs mer: Batteripaket till Samsung Galaxy S5

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

Annons:
[MrDiabolic]
5/12/14, 12:20 PM
#1

Personligen är jag svårt allergisk mot batteripaket på det där sättet. Det finns inga tillräckligt starka antihistaminer för att stävja den allergin. Att ha en extra pinal dinglande i telefonen är inte intressant. Enda alternativet för mig, om jag behöver mer kräm än en laddning orkar, är att ha extra originalbatterier och helt enkelt byta.

Razzora
5/12/14, 12:28 PM
#2

Jag har aldrig köpt ett batteripaket och jag känner att jag vill inte ha med mig mer grejer för att ladda telefonen.  Men annars så finns det vissa skal som har samma funktion att de laddar telefonen när det behövs. Vilket enligt mig är ett vettigare alternativ i så fall. 
Då jag har en LG G2 så är det lite svårt för mig att byta batteri då bakstycket inte går att ta bort. Men då stänger jag hellre av datatrafiken och ser till att ha lägre ljusstyrka, även om jag aldrig har behövt att göra det än.

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

kissidor
5/12/14, 12:51 PM
#3

jag har alltid haft ett extra originalbatteri i väskan till mina samsungar, betydligt mera lättburet🙂.

Värd på Mobiltelefoner och Android

[VSK]
5/13/14, 10:25 AM
#4

Jag köpte faktiskt ett power pack till min S4 på Alltema (Biltema), trots att jag undviker allt med deras produkter (hade inget val) och den håller en hel dag (2Ah) med massor med GPS-appar på osv.

Upp till toppen
Annons: