Annons:
Etikettsurf-och-läsplattor
Läst 2397 ggr
Razzora
2014-05-12 12:10

3 nya surfplattor från LG

Efter höstens trevliga debut av G Pad- serien (LG G Pad 8.3) så kommer LG att släppa 3 nya plattor i G serien.

G Pad 7 (7" platta), G Pad 8 (8" platta) och G Pad 10 (10" platta).
Detta antar jag då är för att alla ska kunna välja den storlek de känner känns bäst för de, vilket inte alls är dumt.

Tyvärr så finns det inte så mycket mer information om plattorna, men förhoppningsvis så kommer informationen ut denna veckan på MedPi mässan i Monaco som börjar den 13 Maj (imorgon!!!!)

Jag är extremt nyfiken på vad LG har tänkt att ha för specifikation på dessa plattorna. 

Läs mer: LG utökar med 3 nya surfplattor

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

Annons:
kissidor
2014-05-12 12:39
#1

det var sannerligen spännande nyheter 🤓👍! kan ju funka som konstgjord andning medans vi väntar på lansering av g3 den 27 maj också… 😉

bara de inte blir för bra (=frestande) - sambon svimmar väl om jag köper en ny surfplatta igen… 😊

Värd på Mobiltelefoner och Android

Razzora
2014-05-12 13:04
#2

Ja man måste ju kunna leva på några nyheter innan den 27 maj.

Vi får väl se hur länge du kan hålla dig från att köpa en ny platta. 

Jag väntar mig vilken sekund som helt "Jag ska inte köpa en ny platta för tillfället" 😉

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

[Sångfågeln752]
2014-05-12 18:52
#3

Grymt, kanske funkar med konstgjord andning här tills 27 maj äger rum 😛

kissidor
2014-05-12 19:22
#4

förstår inte var du får såna teorier ifrån razzora 😇. men om jag skulle köpa en ny igen så måste jag nog gömma den på jobbet eller nåt för att undvika alltför många gliringar av typen "du med dina tretti telefoner och nitton surfplattor" (vilket fö är en grov överdrift vill jag förtydliga, bara ifall nån trodde nåt annat 😛!)

Värd på Mobiltelefoner och Android

Razzora
2014-05-12 21:05
#5

#4 Haha, du kanske får byta ut någon platta och säga: " Men det är ingen ny platta, du minns den bara inte" 😊
Men vad är det du säger har du inte 30 telefoner och 19 plattor? Det trodde jag ju 😉🤪

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

kissidor
2014-05-12 21:21
#6

hehe, jag försökte med det med stora iPaden - lät den flytta in på jobbet och hade note pro 12:an hemma, hade svart fodral till båda så jag trodde jag skulle komma undan med det - men så klumpade jag mig och startade om den precis när han gick förbi och då stod det ju samsung galaxy note pro i jättebokstäver över hela skärmen 😃. "jasådu, så du har en samsung nu också" kommenterades det lite syrligt då 😛

Värd på Mobiltelefoner och Android

Annons:
Razzora
2014-05-12 21:52
#7

haha, så då har du redan försökt med det.. jobbigt ju att du ska behöva ta syrliga kommentarer dock. Är det inget han köper ofta som du kan ge igen lite på 🤔😊

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

kissidor
2014-05-12 22:11
#8

jo traktorer och åkgräsklippare - och de är ganska svåra för honom att gömma 😃!

Värd på Mobiltelefoner och Android

Razzora
2014-05-13 12:11
#9

Hahaha!! Ja de är ju ganska svåra att gömma och dyrare med!

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

[Sångfågeln752]
2014-05-13 13:32
#10

Ha ha ha, vilken härlig stämning det är härinne 😃

Cessy
2014-05-13 13:55
#11

Jo men kissidor det är väl samma som här hemma, fast här gäller det sådant som båt, motorcykel o grejjor till källarbygget. Att deras saker anser de ju vara nyttiga, medans vi bara till största del, med visst inslag av nyttighet ibland, ägnar våra inköp åt totala onyttigheter bara för vi ska ha något att roa sig med, men de ARBETAR - eller hur😇😉😃 så deras inköp är alltså befogat på ett heeelt annat sätt. *hm*🤦‍♂️

kissidor
2014-05-13 15:00
#12

ah, ja är det förstås cessy ☝️! 😃

Värd på Mobiltelefoner och Android

Razzora
2014-05-16 22:03
#13

Hittade lite mer information om deras nya plattor, men det låter inte alls som några bra nyheter direkt. Det verkar som om de ska ligga i budgetklassen istället för toppklassen. Inte alls bra! 😮😡

Läs mer: http://www.mobil.se/nyheter/nya-detaljer-avsl-jar-mer-om-lgs-n-sta-surfplattor#.U3Zui_l_uSo

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

Annons:
kissidor
2014-05-17 09:23
#14

seså razzora, du borde vara glad - nu slipper du ju bli frestad 😉😃!

dessutom kan det ju vara så att de blir väldigt prisvärda mellanklassplattor, och det är ju alltid kul också tycker jag - så det finns nånting man med någorlunda gott samvete kan rekommendera till de som inte kan eller vill lägga en massa tusenlappar på en platta. 

nåt jag är fundersam över vad det kan bli för nåt är ju den nya serien plattor som samsung ska presentera vid sitt event den 12/6 (fram med kalendern igen 🤓) tab into color är ledtråden inför eventet och många spekulerar i att det handlar om plattor med amoledskärmar som det ryktats om. antingen det eller helt enkelt att plattorna kommer i ett utbud av olika glada färger.

jag som är total sucker för amoledskärmar är ju väldigt nyfiken på om det är det saken gäller

Värd på Mobiltelefoner och Android

Razzora
2014-05-17 16:38
#15

Ja visst är det roligt att det finns budget versioner av surfplattor, det är väl bara jag som är ovanligt kräsen av mig antar jag 🤓

Jo jag såg det på någon artikel igår om att man ska ta fram kalendern igen och lägga till ytterligare en rolig event 😉

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

Upp till toppen
Annons: