Annons:
Etiketttipstråd-för-rabatter
Läst 2890 ggr
kissidor
2014-05-23 13:54

Utmärkta surfplattan LG G-pad till kanonpris!

Webhallen har tydligen fått något pris som årets butik och firar detta med ett par riktiga kanonerbjudanden, varav intressantast för oss är 1.449:- för en LG G Pad 8.3" 😮! prisvärd var denna platta redan från början, nu vet jag inte vad man ska kalla det 😃! men ni som gått och funderat på en surfplatta men inte vill lägga mer än 1.500:-, nu kan ni göra det och ändå få bra grejer 🙂.

Det verkar som att man måste gå in via dessa länkar, annars kommer man till samma plattor men till ordinarie pris

den svarta

och den vita

tillagt 140524: plattorna är nu slut och kan inte längre beställas till rea-priset 😕

Värd på Mobiltelefoner och Android

Annons:
kissidor
2014-05-23 13:56
#1

om ni är osäkra om vad detta är för en platta finns det en hel del användaromdömen att läsa in sig på här: http://www.prisjakt.nu/produkt.php?o=2262961 🙂

Värd på Mobiltelefoner och Android

Razzora
2014-05-23 15:13
#2

Men gisses! Vilket pris för en underbar platta!! 😍😃🤓
Finns även en recension här på mobiltelefoner som jag har gjort om plattan: http://mobiltelefoner.ifokus.se/discussions/52e316a6ce12c4302d000d5c-recension-av-lg-g-pad

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

kissidor
2014-05-23 15:24
#3

åh, det glömde jag razzora 😕! ursäkta… 😊

Värd på Mobiltelefoner och Android

Razzora
2014-05-23 15:35
#4

Ingen fara, det är bara jag som kommer ihåg det eftersom det var ändå jag som skrev det 😉

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

Razzora
2014-05-23 22:49
#5

Den vita verkar vara slut tyvärr. Nu säljer de bara den för normalpris 2190…

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

Razzora
2014-05-23 23:21
#6

Min syster säger tack tack tack 🥳 !
Nu kan hon äntligen köpa sig en vettig platta för vettiga pengar. 👍Hon skulle visserligen ändå köpa LG G Pad men för 2290 (kommer inte ihåg vilken sida hon ville beställa ifrån) så är det en stor skillnad att bara betala 1449! Så hon är extremt glad över att kunna köpa den med en gång.

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

Annons:
kissidor
2014-05-24 07:12
#7

men vad roligt att tipset kom till nytta för någon razzora 🥳😃! jag tyckte själv att det var ett riktigt kanonpris, men jag sitter liiiiiiite för välförsedd med surfplattor själv för att försvara ett köp för egen räkning 😃. hon slog väl till på en gång hoppas jag? priset gällde för det första bara i helgen och för det andra och ännu väsentligare så är ju både den vita och den svarta slutsålda nu.

Värd på Mobiltelefoner och Android

Razzora
2014-05-24 14:06
#8

Haha, ja hade jag inte redan haft min egna platta i över 6 månader redan (wow vad tiden går!!!) så hade jag också skaffat den. 

Jadå, hon beställde den så fort jag ringde till henne och sa att den var på 1449kr då kunde hon bara inte låta bli, även om hon egentligen ville ha den vita istället för den svarta. Så nu väntar hon bara på att få hem den 😉😃
Det är ganska roligt för att det är hennes första platta och när vi var uppe hos henne för någon vecka sedan så hade hon mer eller mindre bestämt sig för en ipad mini. Men eftersom vi har en ipad mini och en g pad så tänkte jag att det är bättre att hon får se båda två innan hon bestämmer sig. Sedan när hon har sett att man kan ha widgets och alla programmen inte behöver vara i hemskärmarna så var hon såld. Haha, en sådan liten detalj var verkligen allt för henne. 😉
Får väl säga att hon inte är någon nörd alls. Det är bara jag som är det i familjen 🤓

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

Razzora
2014-05-27 16:07
#9

Hmm, kan säga att jag inte alls är nöjd med webbhallen just nu. Fick ett mail från dom för någon timme sedan om att de inte kommer att skicka plattan till min syster för att den har "utgått". Det var något från deras distributör.. Nu kan jag inte komma i kontakt med dom eftersom kl är efter 16… Snacka om jag är förbannad just nu.. 😡

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

kissidor
2014-05-27 16:11
#10

nääää vad dåligt 😮- så länge den står kvar till det priset ska dom ju sälja den för det - eller erbjuda något likvärdigt eller bättre isf 😡

Värd på Mobiltelefoner och Android

Cessy
2014-05-27 16:18
#11

Klart du är förbannad Razzora, så får de ju inte göra. Hoppas du får tag i dem imorgon då o att du får dem att ge din syster en ersättningsvara ifall den nu verkligen har utgått. Håller tummarna för att det löser sig!👍

kissidor
2014-06-01 15:37
#12

razzora hur har det gått, har du tagit dem i örat än? 

förresten utgår jag från att du sett att swedroid NU i dagarna kommit till skott med att recensera denna platta 🤦‍♂️. bättre sent än aldrig sägs det ju men… de var inte odelat positiva heller, känner du igen nånting av det de skriver eller tror du de har haft ett måndagsex?

Värd på Mobiltelefoner och Android

Razzora
2014-06-01 17:29
#13

Ja jag tog dom minsann i örat, men helt plötsligt så hade de en platta över som de skulle skicka till min syster. Men ännu har hon inte fått den. Så jag hoppas innerligen att hon får den på måndag annars är det jag som ringer igen och klagar 😉
Kändes faktiskt lite som om den som inte ringer in och klagar får ingen platta. Hörde att det var många som hade fått samma svar nämligen..

Jo jag såg recensionen som Swedroid hade, vilket fick mig att nästan resa lite agg 😊 

För det första att lägga ut en recension 7 månader efter att den kom ut… Dessutom känner jag inte igen mig i den kritiken som de gav den. Jag har aldrig haft några sådana problem som att den skulle lagga, visst om du ha en massa program igång samtidigt men det är ju bara att stänga ner dom programmen så fungerar allt igen. Det är ju så med alla telefoner och plattor nu för tiden eftersom man ska kunna köra multitasking. 
Batteritiden räcker mer än de 7 eller 8 timmarna som de sa.. Räcker ungefär 7 timmar med 100% ljusstyrka. Så ja det känns mer och mer som ett måndagsexemplar som de har fått in. 😡

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

Annons:
kissidor
2014-06-01 17:34
#14

go razzora go, buss på dom bara 😃!!! toppen att du lyckades ordna en åt din syster iaf 👍, om nu inget annat oförutsett inträffar.

ja nog var det besynnerligt på flera sätt med den där recensionen 🤔

Värd på Mobiltelefoner och Android

Razzora
2014-06-01 18:00
#15

Haha, jag kan om jag vill, brukar annars vara den tysta lilla musen i vanliga fall, men när det gäller sådant här så har jag inget stopp känns det som 😃😉 

Ja visst känns det konstigt med deras recension. Till och med sambon har reagerat på den. Då han själv har lekt lite med min LG G Pad. Min syster som lekte med min platta märkte inte heller något utav det och då satte vi igång en massa program. Så det känns verkligen som om de fick en defekt platta. Visst finns det grejer som gör mig lite smått irriterad på den, men det är mer att den är känslig för hörlurssladdar på skärmen. För den registrerar det som om man har tryckt på skärmen. Tror inte att det är många som stör sig på att den är för responsiv i skärmen 😉

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

Razzora
2014-06-02 21:31
#16

Förresten nu verkar det som om webbhallen äntligen har skickat iväg plattan till min syster, så nu är det bara att vänta och se när min syster får sin platta. 🥳🤓

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

bamse6311
2014-06-03 03:15
#17

#16 Razzora

Hälsa syrran och hoppas att hon blir nöjd med sin nya platta.

Bästa hälsningar,
Bertil

kissidor
2014-06-03 06:31
#18

bra jobbat razzora 👍! nu håller vi tummarna för att inte syrran får ett sånt måndagsex som swedroid verkade ha fått 😃

Värd på Mobiltelefoner och Android

Cessy
2014-06-03 11:52
#19

Tur att du är sådan som ringer o sätter hårt mot hårt Razzora så att dn syster inte blev blåst på sin platta o så håller jag tummarna för att den plattan hon får är lika bra som din egen o inget sådant där måndagsex som swedroid tydligen testade.

Upp till toppen
Annons: