Annons:
Etikettövrigt
Läst 1172 ggr
bamse6311
5/24/14, 7:14 PM

Fyra flaggskepp i jämförande test.

Annons:
kissidor
5/24/14, 8:28 PM
#1

mycket intressant jämförelse att göra 🙂, men sen vet jag inte om den var så väl genomförd 🤔

Värd på Mobiltelefoner och Android

Razzora
5/24/14, 8:59 PM
#2

Jag tror att även om personen i fråga försöker att vara opartisk så finns det alltid lite preferenser åt något håll. Så jag är också lite osäker på hur väl testet är genomförd. Även om det var intressant 🤓

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

bamse6311
5/24/14, 10:53 PM
#3

Ja, det är alltid lite vanskligt med sådana här jämförande tester.

Alla de här fyra lurarna har ju tidigare blivit testade på mobil.se så han har väl kan man tänka sig hämtat från dessa tester och gjot någon form av sammanställning.

Bäst hade kanske varit om han inte hade korat en totalvinnare utan låtit läsarna göra sin egen bedömning.

Naturligtvis så blir sådana här jämförelsetester "färgade" så han själv kanske har en Z2Skrattar .

Överhuvudtaget måste man nog läsa flera olika tester om man skall ha det som utgångspunkt vilken lur man skall köpa.

Tänker till exempel på SGS5 som i Swedroids test fick ordentligt med stryk medan om jag inte missminner mig fick väldigt bra kritik i testet på mobil.se

Bästa hälsningar,
Bertil

Razzora
5/24/14, 10:57 PM
#4

Man får ju ta alla tester med en nypa salt. Det enda man kan egentligen göra är att läsa alla olika tester olika tidningar/sajter gör och sedan åka till någon affär som har den telefonen du är intresserad av och testa mobilen själv.

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

Upp till toppen
Annons: