Annons:
Etikettövrigt
Läst 1035 ggr
kaffemoster
2014-05-29 17:51

Sakta ner hastigheten på ljudfiler?

Jag håller på att lära mig ett främmande språk och har laddat ner ljudfiler i mobilen. På datorn kan jag reglera hastigheten så att de inte pratar så fort, men jag hittar ingen sådan funktion i mobilen. Finns det och hur hittar jag det i så fall? Jag har en Ericsson Experia Arc. Finns möjligheten i någon annan mobiltelefon?

Annons:
kissidor
2014-05-29 18:17
#1

jag kan tycka att det inte borde bero på telefonen i sig, utan på om det finns en app du kan välja att spela upp filerna med som har funktionen. jag skulle söka på ljudspelare i google playstore och kolla igenom alla jag får upp om de har den funktionen

Värd på Mobiltelefoner och Android

Razzora
2014-05-30 00:27
#2

Den appen som jag vet har en sådan funktion är VLC. Men telefonen i sig brukar inte ha någon sådan funktion utan det är appar som man får ladda ner.

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

kaffemoster
2014-05-30 10:00
#3

Det borde jag kanske ha fattat själv, att man ska ladda ner en app, men jag är väl lite trög ibland… Hur som helst, jag hittade Maple Player Classic som fungerar precis som jag vill. Tack båda två för era snabba svar!

kissidor
2014-05-30 10:02
#4

vad bra att du hittade en app som klarade biffen kaffemoster 👍! glad om våra tips hjälpte dig på traven lite 😃

Värd på Mobiltelefoner och Android

Razzora
2014-05-30 16:04
#5

Kaffemoster, ibland glömmer man bara bort sådana saker (säger en som är väldigt förvirrad ibland 😉) Men kul att du hittade en bra app som fungerar för dig! 🙂

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

kissidor
2014-05-30 16:21
#6

hahaha razzora, du döpte om stackars kaffemoster till kaffemonster 😃! fast det kanske inte är så stor skillnad i och för sig 😉

Värd på Mobiltelefoner och Android

Annons:
Razzora
2014-05-30 16:32
#7

Ojdå, gisses då inget illa menat kaffemoster… jag sitter här men en infektion på mina ögon. Mitt högra öga ser jag nog bara 25% ifrån och mitt vänstra är nog nere i 50% just nu. Ser ut som om någon har slagit mig pga svullnaden.. Får väl skylla på det helt enkelt 😉

rättar så klart mitt förra inlägg 😊

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

kissidor
2014-05-30 16:40
#8

ja du bjöd i alla fall mig på ett gott skratt razzora 😃. väldigt tråkigt dock att det var orsaken 😕, jag trodde bara det var tangentbordsappen som hade hyss för sig. hoppas verkligen du blir bättre snart razzora 🌺!

Värd på Mobiltelefoner och Android

Razzora
2014-05-30 18:28
#9

Rolig att någon hade ett gott skratt ändå 😉 Du vet ju att jag tål det 🤪
Det verkar som om det var någon utav mina mediciner som jag skulle ta för inflammationerna jag har i kroppen som jag fick konstiga biverkningar av.. 😕

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

Cessy
2014-05-30 18:30
#10

Usch - låter jättejobbigt Razzora. Hoppas i alla fall att ögoninfektionen lägger sig snabbt. Krya på dig

kaffemoster
2014-05-30 19:23
#11

Haha, i analogi med kakmonster = med någon som äter alldeles för mycket kakor, så skulle jag lika gärna kunna ha kaffemonster som nick. Jag dricker nog på tok för mycket kaffe. Razzora, hoppas du blir bra i ögonen snart!

Ja, jag är mycket nöjd med appen, så nu ligger jag i hårdträning för att lära mig uppfatta talad kinesiska! 🙂

Razzora
2014-05-30 21:18
#12

kaffemoster, många som dricker kaffe dricker nog alldeles för mycket, jag har aldrig riktigt kommit in i kaffedrickandet. Dricker hellre en energidryck istället. 

Ojdå, kinesiska! Coolt! Jag håller på och lära mig japanska 😃

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

kissidor
2014-05-31 08:11
#13

ja det var ungefär så jag tänkte med, att det kanske inte är nån större skillnad mellan en kaffemoster och ett kaffemonster egentligen - men det såg iaf roligt ut 😃.

kinesiska, och japanska - häftigt 👍!

Värd på Mobiltelefoner och Android

Annons:
Upp till toppen
Annons: